men hallå ja ska tävla fre o lör och tänkte tälta inne på området med tror ni min kompis får följa med in?
Kan du inte läsa eller?! det är förfan inga tävlingar på fredag! Endast besiktning, och varför ska du tälta där? ja anser att de är onödigt eftersom du bor i linköping o de är inget fest på action meet. och han får tälta men betala, 250kr inträde.
Faktum är att jag bor i Vadstena o förr året tog jag husvagnen dit och låg över natt... Mycket smidigt, behövde inte stressa med allt på lörda morgonen... Och priset är 250:- inträde och camping 100:- extra... Skulle lätt åkt dit idag men har lånat ut min husvagn över helgen...
Inte för att röra upp några känslor nu (som det faktist verkar göra för vissa av nåfon anledning), men mig veterligen så var det två-dagars förra året. Dessutom var det fest på kvällen med öltält och hela vischan. Har detta tagits bort eller? Läser inte bilsport, men jag kan läsa.
Vad är det för fel på folk?
På det här forumet diskuterar man inte längre, man skriver +1.
Inte för att röra upp några känslor nu (som det faktist verkar göra för vissa av nåfon anledning), men mig veterligen så var det två-dagars förra året. Dessutom var det fest på kvällen med öltält och hela vischan. Har detta tagits bort eller? Läser inte bilsport, men jag kan läsa.
Det har du rätt i, de va fest där förra året och du har nog rätt ang: att de kördes där båda dagarna också... Dock kördes det inte mycket på fredagen... Tror de va lite RS körning på fredan då, men i år så ska de inte vara nån körning på fredan..
Det har du rätt i, de va fest där förra året och du har nog rätt ang: att de kördes där båda dagarna också... Dock kördes det inte mycket på fredagen... Tror de va lite RS körning på fredan då, men i år så ska de inte vara nån körning på fredan..
Festen kan man ju leva utan, det är ju inte riktigt därför man är där . Men körningen på fredagen tyckte jag var bra, det blev som en försmak på det riktiga. En chans att testa in bilen. plus att ju fler dagar desto mer folk lär det ju dra till sig. Well well.
Vad är det för fel på folk?
På det här forumet diskuterar man inte längre, man skriver +1.
Vet inte varför de har tagit bort alla körningar på fredagen. Dom hade bokat liveband o öltält men valde att avboka det för att alla skulle vara pigga på körningen på lördagen.
Håller med dig Kalle. Jag var där själv "bara" en dag förra året och retade mig då att jag inte hade en chans att få ta del av allt. Sen görstår jag också er förare och team som kanske vill ha en halvdag (iallafall) på sig att kanske justera allt, tills det faktiskt gäller.
Det var inte längesedan det fanns info om att det faktiskt var körning även på Fredagen så... man kan undra varför det är ändrat.
Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)
Tänkte att eftersom det är många som kommer att fota på Action Meet så kan det vara bra ifall dom som vill ha bilder på sina bilar, från banan eller utställning, skriver ett inlägg här. Skriv vad det är för bil och lite vad du är ute efter för bilder så kan någon som fotat hålla koll på vilka som kan tänkas vilja ha bilder.
Normalt brukar sådana frågor komma efter eventen men då kan det vara försent för alla fotar inte alla bilar man ser.
Om någon har speciella önskemål så är det bara att PM'm några av dem som brukar lägga upp bilder.
ta gärna lite bra bilder på min guldiga supra på bromsarna jag har satt på fram nu osv
Tänkte att eftersom det är många som kommer att fota på Action Meet så kan det vara bra ifall dom som vill ha bilder på sina bilar, från banan eller utställning, skriver ett inlägg här. Skriv vad det är för bil och lite vad du är ute efter för bilder så kan någon som fotat hålla koll på vilka som kan tänkas vilja ha bilder.
Normalt brukar sådana frågor komma efter eventen men då kan det vara försent för alla fotar inte alla bilar man ser.
Om någon har speciella önskemål så är det bara att PM'm några av dem som brukar lägga upp bilder.
ta gärna lite bra bilder på min guldiga supra på bromsarna jag har satt på fram nu osv
Ska du ställa ut eller köra på banan med bilen ?? Något mera kännetecken än guldig ??
Ska du ställa ut eller köra på banan med bilen ?? Något mera kännetecken än guldig ??
Ställa ut! svarta 19" fälgar diamanter på vingen 2 st på sidan (ena) brötar rätt mycket
Du får gärna ta några bilder på min Nissan in action, kommer köra RS-bana.
Mailade till dem och det går bra att efteranmäla sig där om man vill köra, vilket jag kommer att göra med driftingen Så om ni ser en blå S13 så ta gärna kort lr filma