A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
3 929 Inlägg
19 juli 2011
Trådstartare
Hej! Fick erbjudande av min mor att köpa hennes kälke billigt som har ett elfel. När tändningen är av så är bagage luckan stängd, när hon vrider om nyckeln så öppnas den några cm och sedan när hon stänger av tändningen låser den igen. Låter som ett skit konstigt fel tycker jag (det är en kombi). Hon har fått förklarat för sig att det är ett elfel där en kabel är av vid luckan (där stora kabelstammen är). Tycker det låter som ett lite kostigt och för enkel åtgärd för ett sådant fel. Vad tror ni folk?
Jadå det ska inte vara några större problem, har en likadan kaross men annan motor som står hemma, riktigt mysko bilar det där, spökar ofta med de mesta som har med elen att göra verkar det som
Ska du ha några M-fälgar till den så hör av dig, har några som står
3 929 Inlägg
19 juli 2011
Trådstartare
Jocke, jag köper skrotet för att göra iordning och sedan sälja! Tänker inte köra den själv! Är så nöjd med min Saab så .................... (nej nu tog jag nog i lite väl).
HAHA dum på riktigt eller? vi har ju nästan en likadan skit som står hemma tänker inte köpa den om jag inte får den för 200 kr Marcus kanske vill ha? Han lär behöva lite reservdelar till sin bil?
3 929 Inlägg
20 juli 2011
Trådstartare
Han lär ju förfan behöva en ny bil med tanke på hur allt rasar på den saken! Tvivlar på att han vill ha denna. Insåg just att det stod ///M på ratten. Det är väl M-paketet? vad det nu betyder
Han lär ju förfan behöva en ny bil med tanke på hur allt rasar på den saken! Tvivlar på att han vill ha denna. Insåg just att det stod ///M på ratten. Det är väl M-paketet? vad det nu betyder
Ett emblem på ratten betyder enbart att den har sportratt/M-sportratt, M-paket är en annan sak som bland annat omfattar denna ratt.
Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Ah, illa. Men jag hittade inget på autopower angående detta problem. Är jag blind eller finns det inte där? ^^
Angående att bakluckans gångjärn gnager sönder kablarna så bör du hitta mängder med trådar om ämnet då det tyvärr varit ett problem från den första 5-serie Touring till den näst senaste generationen (E61). För tidigt att se om BMW ordnat det till den nya modellen dock...
Ah, okej. Då bör det inte vara för mycet problem hoppas jag
Jag har lagat skavda kablar och tyckte det var lätt men pilligt, många små, korta kablar att skarva. En del drar kablar utanför gångjärnet med, men det känns som att den lösningen har en kort livstid!