Har fått ett problem med min 740 GL, jag har en bränsletrycksregulator på monterad och det har fungerat fint men nu har motorn börjat gå orent och jag kan tänka mig att det kan ha med bränslepumpen och regulatorn att göra. Så jag undrar om det kan vara trycket på regulatorn som gör att pumpen inte pallar eller något?? Någon som vet eller varit ute för samma sak?
luftmassamätaren kan oxå vara dålig..var det på min 740 när jag hade en,, ta loss den och kolla,,,sitter en liten tunn tråd i den, kolla så den är hel.
okej, då ska jag kolla det För jag har bara hört att om luftmassamätaren gått åt skogen så går inte motorn alls men det kanske bara är humbugg. Har faktiskt ingen aning.
luftmassamätaren är hel, har bytt membranet i BTR:en, har bytt bränslefilter. Allt utan något positivt resultat går hoppigt o knaggligt fortfarande??
Har du kollat stiften hur dom ser ut, kan vara en spridare som är paj. Har du ohmmätt dom så du ser att spolarna är hel?
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!