Kommer bli grymt bra!! hoppas på att en polare ifrån Skövde kommer med ^^ så ja.. de kommer bli bra..eller inte bra. utan bäst ! hoppas på bra väder ikväll med..
*tittar ut* gör de inte alls bara lite vita moln.. sköönt. de får GÄRNA regna nu. Men inte Ikväll. För då e de du som döda en spindel igår o då e allt ditt fel ?
Jo jag och flera blev informerade om vart alla skulle. Men jag tycker fortfarande att det är lite tråkigt att man inte ens är på träffplatsen i en timme innan man drar vidare. Tror att jag o mina polare var dom sista som var kvar, o då var klockan 21.40 ungefär
Annars var det fint, kom bra mycket mer bilar än vad jag trodde Nästa gång kanske man ska slita med sig en grill o grilla lite korv
bara de att GSR drog iväg me er... för o förstöra för oss på meetet. Dom kunde inte acceptera att vi hade en träff. Därför så skicka GSR iväg er på Brodalen. Mer än så säger ja inte eftersom de hände för mycket tragiska saker.....
Det va trevligt igår på meetet! Dock totalt oacceptabelt det som skedde sen i brodalen! Hävdar fortfarande att man skall enas om intresset istället för att bråka! Jag tappade den lilla respekt jag hade för gsr igår!