Update! 11/11 - 2012Tjeeeena! Tänkte dra igång den här tråden lite smått igen! Nu är flytten genomförd och jag har börjat få lite ordning i de nya stallet. De senaste dagarna har jag mest försökt att få undan grejor så man kan vistas där inne utan att behöva stå på grejor.
För att förtydliga så har jag inte bytt garage egentligen, utan bytt bås i den lokalen vi håller till i. Anledningen var att
Crillzor som jag delade förra båset med skulle säga upp det för att han hade hittat ett annat garage att hålla till i. Började då hyra detta bås med en från mitt dåvarande jobb.
Såhär ser det ut nu, kommer att komma dit en storjävla tyskflagga som i det förra båset här med såklart
Här kommer jag nog att ha en extra arbetsbänk, som jag gömmer motorerna och växellådan under.
Golfen kommer att hänga här ett bra tag till!
Här är största anledningen till att jag bytte till just detta bås. En redig arbetsbänk med hylla över. Bra för att få upp allt rat som låg på golvet innan. Ska dock upp med en redig verktygstavla så man får någon ordning på sakerna
Hyllor har jag ingen brist på längre i varje fall! Och det känns riktigt bra!
Får se när nästa uppdatering kommer, måste få ihop en liten slant till innan jag kan köpa svets, och ska inhandla en ny bakvagnsbrygga då jag har ändrat planen lite vad det gäller infästningen till den. Men nu börjar det snart hända grejor igen!
Mvh!