Fått ett mycket vettigt svar på Skyline forumet ang kragen, så daten med Ljusdals Motorrenovering den 10:e is on! Bara vänta/jobba ut dom här 10 dagarna som jag har kvar att jobba sen hem och öppna massa paket. Är som julafton varje gång man kommer hem
För dom som undrar vad jag jobbar med så kan jag bjuda på lite bilder på det då jag inte har några spännande byggbilder att dela med mig av.
Nån som hade en riktigt dålig kamera när vi byggde ställning under helikopterplattan på en oljeplattform
Jo det är ett grymt jobb! Får se mycket och träffa mycket nytt folk. Just på dom här bilderna byggde vi världens största semiflytande oljerigg Fick nästan vara på Discovery när dom var där och filma
Med risk att bli dumförklarad så ställer jag frågan, ska oljedrivningen alltså en "crank collar" glappa i pumpen? Provade kragen jag köpte på J-spec innan jag åkte till Norge och den glappa de ganska mycket när man vred fram och tillbaks! Tacksam för svar då den ska svarvas på inom kort:P
Det var det jag funderade på, man värmer ju på den men frågan är om den håller sig "expanderad" J-Spec kan inte heller svara på detta men jag kan inte tänka mig att det ska glappa något. Ingen som testade sin krage innan ni svarvade dit den och såg skillnad före och efter ??
Jag provade innan jag monterade. Inget jag tänkte på, skulle nog de om de var något jag tyckte var onormalt. Lämna tillbaka och köp från rawbrokerage
Det var det jag funderade på, man värmer ju på den men frågan är om den håller sig "expanderad" J-Spec kan inte heller svara på detta men jag kan inte tänka mig att det ska glappa något. Ingen som testade sin krage innan ni svarvade dit den och såg skillnad före och efter ??
Jag provade innan jag monterade. Inget jag tänkte på, skulle nog de om de var något jag tyckte var onormalt. Lämna tillbaka och köp från rawbrokerage
Det ska tydligen vara ett visst glapp, skickar dig ett PM om varför
Ligger och kikar igenom bilder från sommarn jag fick hem Skylinen och fan va man blir och längta efter att den ska rulla igen! Med lite med effekt denna gången hoppas jag
Måste "skylla" mitt nya inköp på Lill3bror denna gång för att han tipsa mig om utförsäljningen på Rawbrokage! Hade ju satt köpstopp för mig själv men dom var ju så "billiga"!
Vart iaf ett par Pon-kammar 256dur, men nu är det fan KÖPSTOPP! Inte en grej ska inhandlas under hela Feb. Kanske...
Måste "skylla" mitt nya inköp på Lill3bror denna gång för att han tipsa mig om utförsäljningen på Rawbrokage! Hade ju satt köpstopp för mig själv men dom var ju så "billiga"!
Vart iaf ett par Pon-kammar 256dur, men nu är det fan KÖPSTOPP! Inte en grej ska inhandlas under hela Feb. Kanske...
Haha, jävligt sant! Fick lov att dra iväg eeen beställning till Då jag inte litar på att J-specs "crank collar" så drog jag iväg en beställning på Japtuning och får hem en Nitto-oljepumpsdrivning ist. Kan aldrig tänka mig att kragen ska glappa som den gör med J-Specs. Kommer inte handla hos dom mer..
Haha, jävligt sant! Fick lov att dra iväg eeen beställning till Då jag inte litar på att J-specs "crank collar" så drog jag iväg en beställning på Japtuning och får hem en Nitto-oljepumpsdrivning ist. Kan aldrig tänka mig att kragen ska glappa som den gör med J-Specs. Kommer inte handla hos dom mer..
Hmm.. för att spara pengar så kunde du ju beställt en krage från rawbrokerage det är deras jag kör med Jag ska leta upp fler rea ställen så du MÅSTE handla moahah
Hmm.. för att spara pengar så kunde du ju beställt en krage från rawbrokerage det är deras jag kör med Jag ska leta upp fler rea ställen så du MÅSTE handla moahah
Jag vet! Kom på mig själv att jag gjorde en miss där Haha, ska blocka dig så jag inte blir ruinerad!
Jag vet! Kom på mig själv att jag gjorde en miss där Haha, ska blocka dig så jag inte blir ruinerad!
haha vad taskigt du får la jobba lite mer så du kan köpa mer!