Jobbar ju alldeles för mycket! 20 av 52 veckor om året jobbar jag ju! Har ju ungen, hus och käring som ska prioriteras lite oxå så ska npg lägga lite pengar där framöver
Jobbar ju alldeles för mycket! 20 av 52 veckor om året jobbar jag ju! Har ju ungen, hus och käring som ska prioriteras lite oxå så ska npg lägga lite pengar där framöver
Hoppas du menar "lite pengar" som i "lite pengar" nej men jag förstår dig! Familjen först!
Jobbar ju alldeles för mycket! 20 av 52 veckor om året jobbar jag ju! Har ju ungen, hus och käring som ska prioriteras lite oxå så ska npg lägga lite pengar där framöver
Hoppas du menar "lite pengar" som i "lite pengar" nej men jag förstår dig! Familjen först!
Mjo, ev handpenning på ny bil skulle jag tro att det blir i sommar. Beror på om jag får godkänt på ett prov jag ska göra i Juni Klarar jag det blir det ny brukis
Mindre än en veckas jobb kvar nu innan man går på 21-dagar av total ledighet! Typ iaf.. Har inget speciellt planerat förutom ett besök hos "Ljusdals motor-renovering" för att få på den omtalade kragen m,m.
Har fått hem svetstråd nu iaf så nu blir det att fixa bafflarna i ventilkåporna, det blir nog ett av dom projekten jag ska ta itu med när jag väl kommer hem. Blir så låst då man inte har alla delar som jag behöver för att balansera botten eller bygga ihop toppen , hade jag bara haft ett riktigt svänghjul så hade jag kunnat sätta ihop blocket denna vända men det får vänta tills jag hittar en kopplingkit med inte allt för lätt svänghjul och en koppling som pallar med lite nM
Länge sen jag beställde accusumpen nu och har ännu inte fått det! Bad om att få ett trackingnr och letade tag på paketet nyss och det visade sig att det redan var levererat Dock till ett postkontor som känns lite väl långt bort för mig att sätta mig i bilen och hämta upp det nämligen i Australien!! Hur kan man skicka ett paket till Australien när det står klart och tydligt vart det ska SVERIGE. Liten miss men dom ska ordna USPS-express så jag får grejerna nu när jag kommer hem till veckan.
Tipsar om Tilton 2-3 skiviga varianten. Eller i vart fall en flerskivig koppling då man kan vrida sönder vanliga tryckplattor vid motorbroms.
SPM är svensk ÅF till Tilton om det nu är intressant. Sen om de har komplett kitt har jag ingen aning om.
Grymt! Tack för tipset, ska kolla upp det på en gång
Eller så köper du hem en från ebay som gått ett lopp i nascar och bygger om den De gjorde jag lr "jag" och "jag"... en kompis gjorde de Tips är att köpa en stryp/backventil och installerar på kopplingspedalen. För att skona drivlinan och med denna ventil så kan du ställa in så att kopplingen slirar (fast den inte borde kunna de) och på så sätt får sjukt bra starter varje gång! Ska se om jag hittar diskussionen dom haft om detta på sävar turbo
Njaa, har hittat en koppling som jag fastnat för. En 2skivig Nismo "Super coppermix" med tillhörande svänghjul så den blir det att inhandla inom snar framtid. Ska palla runt 750whp och vara lite trögare än orginal kopplingen.
Bygger om lite och fixar skvalpplåtar så oljan inte kan rymma upp i ventilationen, la upp nån ritning förut på hur jag ska bygga. Kommer hem på onsdag så då ska jag hinna klart med en kåpa iaf.
Bygger om lite och fixar skvalpplåtar så oljan inte kan rymma upp i ventilationen, la upp nån ritning förut på hur jag ska bygga. Kommer hem på onsdag så då ska jag hinna klart med en kåpa iaf.
yes har sett det tänkte det var nått annat på G nu då förstår jag !
Bygger om lite och fixar skvalpplåtar så oljan inte kan rymma upp i ventilationen, la upp nån ritning förut på hur jag ska bygga. Kommer hem på onsdag så då ska jag hinna klart med en kåpa iaf.
yes har sett det tänkte det var nått annat på G nu då förstår jag !
Nejdå, samma idê som förr. Blir lite hoppande mellan påbörjade projekt :p