Just fått lite mer paket Den omtalade Accusumpen kom idag tillsammans med Nitto-kragen, fuelrail, bränsleslang m,m
Fuelrailen såg riktigt bra ut dock så kommer det bli mindre mods på insuget för att få det på plats.
Här är anledningen till att det ska moddas. Gjutningarna för skruvhålen är för höga och för breda så det blir fram med lilla dremeln och få det till att passa
En tanke med fuelrailen bara, går det inte bara vända den 180 grader ser ju ut som att den inte skulle tagit i då iaf??
Jo den går att vända med den ser annorlunda ut på den "andra" sidan och vänder jag den blir det bara ännu jävligare. Inte mycket gods som ska bort för att få det till att passa
Var ner en vända i källarn och kapade lite i insuget så fuelrailen kom på plats, bara lite finlir kvar innan den är helt 100. Får se om man har ork att dona lite imorgon eller om man tar det lite lungt första dagarna på ledigheten Kommer bilder på hur det vart med fuelrailen imorn..
im not drunk that's just torque steer
jorden är världens största räserbana, njut försiktigt...PFFFF haha
mobba mig inte, barnen är ju framtiden HAHA :D
Problem, problem, problem Fuelrailen är svårare än va jag trodde att få dit! Då insuget och fuelrailen inte passar ilag så blir det ganska mycket joddell för att få dit skiten, har kapat och donat men ännu är det pyssel kvar för att få det på plats och kommer ev få tillverka nya fästen
Problem, problem, problem Fuelrailen är svårare än va jag trodde att få dit! Då insuget och fuelrailen inte passar ilag så blir det ganska mycket joddell för att få dit skiten, har kapat och donat men ännu är det pyssel kvar för att få det på plats och kommer ev få tillverka nya fästen
Problem är till för att lösas johan! Kör på istället!
Problem är till för att lösas johan! Kör på istället!
Jorå, har slipat och kapat bort det som skulle bort nu men jag måste få till nån sorts fästanordning som inte ser ut som en påse nötter, just nu så är problemet att skruvarna som sitter i railen går emot skruvhålen på insuget så antingen måste jag borra nya hål i fuelrailen eller bygga byglar och fästa den med. Få se om jag hinner med nått imorn
"Problemet" är som bortblåst Med lite slipning i fuelrailet och 3 x-tra hål så kommer den sitta som en fläskläpp! Ska fixa ny gängtapp imorn då jag bröt av den enda i den storleken jag behövde!