Griffin200sx skrev:snart 1000 kommer på faceboook event
Nillea skrev:Skulle vara skoj! Kommer eventuellt förbi en sväng
Dennan900GL skrev:får se hur det blir, klubben har träff samtidigt. men kanske kikar förbi senare. att det ska vara så mycket på samma dag....
MJSudden skrev:Dennan900GL skrev:får se hur det blir, klubben har träff samtidigt. men kanske kikar förbi senare. att det ska vara så mycket på samma dag.... Dra med "klubben" till Hälla istället
Piratstikin skrev:Griffin200sx skrev:snart 1000 kommer på faceboook eventshit. länk?
Sunnis skrev:Piratstikin skrev:Griffin200sx skrev:snart 1000 kommer på faceboook eventshit. länk? Men hallå 1002 som kommer då syftar vi inte på hur många bilar utan bara personer?
Hampusforsberg skrev:Jag kommer nog förbi ! Ska försöka få med lite bilar ifrån skövde trakten med
Nillea skrev:Hampusforsberg skrev:Jag kommer nog förbi ! Ska försöka få med lite bilar ifrån skövde trakten med Och mig .. ?
Mfive skrev:Vi är några BMW´s från Eskilstuna som tänker åka dit. De som vill kan haka på!Skriv gärna en kommentar här om du följer med.Mötesplats - Statoil E20 Eskilstuna, kl. 19:30.