Tjenare, nu när det dax att börja bygga lite mer seriöst ljud i bilen min. Det är en volvo 740 som rubriken säger och det är mer en hobby grej. Så det kommer ta runt en månad innan allt är i det skick jag vill att det ska vara.
Och att ha i bakhuvudet innan ni läser och komenterar min lilla tråd är att jag är inte miljonär men har ett brinnande intresse för ljud och bilar, så ni är välkommna med förslag och ideér men tyvärr sätter min ekonomi gränserna för det mesta.
Tjenare, nu när det dax att börja bygga lite mer seriöst ljud i bilen min. Det är en volvo 740 som rubriken säger och det är mer en hobby grej. Så det kommer ta runt en månad innan allt är i det skick jag vill att det ska vara.
Och att ha i bakhuvudet innan ni läser och komenterar min lilla tråd är att jag är inte miljonär men har ett brinnande intresse för ljud och bilar, så ni är välkommna med förslag och ideér men tyvärr sätter min ekonomi gränserna för det mesta.
kör hårt! Vad hade du tänkt dig för bygge?
Jag hade tänk mig ett seriöst ljudbygge i sql (välljud) Men tyvärr kommer min ekonomi sätta gränserna. Bilder kmr så fort det är möjligt.
Hur mycket Silent coat gick det åt till bilen? Ser seriöst ut än
Än så länge har det gått åt ca 50rak av den modellen som finns på www.blekingebilradio.se. Men det är ju säkert långtifrån vad som kmr gå åt i slutändän men det är en bra start med ett par paket I övrigt så: Tack för det för jag hoppas på ett seriöst och bra slutmål
Jävlar vad seriöst med att dämpa så mkt, men fogskummet hade jag hoppat över för det drar till sig fukt = rost.. Fortsätt i denna takten och dämpandet och du kommer bli mkt nöjd ,)
Roger Rodas 19751031 - 20131130. (Han dog samtidigt som PW)
Jävlar vad seriöst med att dämpa så mkt, men fogskummet hade jag hoppat över för det drar till sig fukt = rost.. Fortsätt i denna takten och dämpandet och du kommer bli mkt nöjd ,)
Inte bara rost, du kan räkna med mögel också.
Jotack det var en riktig tabbe med fogskummet. Fick skippa det tyvärr även om det säkert hade gjort fint för ljudet i bilen.