Renovering Volvo P210 1961
Putteliten skrev:Jäklar vad det rasar på här då! Snyggt blir det med som vanligt!
miper skrev:Putteliten skrev:Jäklar vad det rasar på här då! Snyggt blir det med som vanligt!Tack för det! som sagt, jag försöker få något gjort varje kväll och då går det ganska fort.
Putteliten skrev:miper skrev:Putteliten skrev:Jäklar vad det rasar på här då! Snyggt blir det med som vanligt!Tack för det! som sagt, jag försöker få något gjort varje kväll och då går det ganska fort.Ja det är ju tydligt det! Själv kan ja vara i garaget en halv dag å inte uträttat någonting känns det som ibland....
miper skrev:Putteliten skrev:miper skrev:Tack för det! som sagt, jag försöker få något gjort varje kväll och då går det ganska fort.Ja det är ju tydligt det! Själv kan ja vara i garaget en halv dag å inte uträttat någonting känns det som ibland....Ja så är det, vissa grejer är extremt tidsödande och det syns knappt att man har gjort något.
Putteliten skrev:miper skrev:Tack för det! som sagt, jag försöker få något gjort varje kväll och då går det ganska fort.Ja det är ju tydligt det! Själv kan ja vara i garaget en halv dag å inte uträttat någonting känns det som ibland....
miper skrev:Tack för det! som sagt, jag försöker få något gjort varje kväll och då går det ganska fort.
mickecorrado skrev:Vilket projekt!Jobbat som bilplåtslagare i 17år och det är kul när man ser sådana här jobb på Garaget.Bra jobbat ser riktigt fint ut./Micke
lill_sankan skrev:Det här blir så otroligt bra! Riktigt kul att se folk som inte fuskar med nånting!
Lina- skrev:Trevligt skruva med nya delar, färgen på länkarmen vart bra.
miper skrev:Lina- skrev:Trevligt skruva med nya delar, färgen på länkarmen vart bra. Ja det är riktigt trevligt att montera nya eller nymålade delar