1804
Sök

Angående: Nya Onsdagsträffen i Göteborg

"Daily Driven"
295 Inlägg
19 oktober 2011
Leicy ta med dig kameran idag det kommer nåt snyggt med mig mumma säger jag bara hehe wink

Din stylingbutik på nätet.
www.stanceit.se

Omni present savant
70 Inlägg
20 oktober 2011
Förutom burnouts och dieselrök så var det en lyckad kväll. Mycket gött folk och snygga bilar!
Jag tog några bilder, kolla in i albumet: http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … lbum=24954
Ses igen nästa onsdag!
/Mikael
Senast redigerat av MikeBike (20 oktober 2011)

72 Inlägg
20 oktober 2011
Hejsan!

undrar om det bara är att dyka upp en onsdagkväll? smile

Mvh

"Daily Driven"
295 Inlägg
20 oktober 2011
Scultura skrev:
Hejsan!

undrar om det bara är att dyka upp en onsdagkväll? smile

Mvh

Det är bara att dyka upp alla är välkomna om BARA kan sköta sig vilket inte alla kan göra smile

Mvh Morgan

www.stanceit.se

"Daily Driven"
295 Inlägg
20 oktober 2011
Nu får jag säkert en massa skit men det skiter jag fullstädigt fan i. Jag var där igår kväll då var det 2 idioter till Volvo ägare som lekte apa där inne. Vi har tagit regnr på dom bilar som inte kan sköta sig. Så vi får se vad vi gör med dom regnr det återstår och se.
Av nån konstiga anledning så är det några Volvoägare som inte kan sköta sig, jävla snorungar rent av sagt vad jag kunde se igår.
Den känslan jag får direkt att dom gör det för att förstöra för oss som vi komma dit och tjöta lite visa upp sina bilar.
Det var en snorunge som gasade som en dåre med sin ÄCKLIGA DIESEL Volvo så det var en tjock rök därinne detta gjorde han 2 gånger. Sista gången var det ren jävelskap när han åke därifrån.
Tar ingen tag i det snart så har dom lyckats att få bort oss från detta parkeringshus det är jag helt övertygad om.

Mvh Morgan

www.stanceit.se

154 Inlägg
20 oktober 2011
Förslag: Bannlys dom från träffen, simple as that. Kommer dom så skickar man bara iväg dom. Småbarn skall stanna hemma inom synhåll för föräldrarna i sandlådan thats it!! Tråkigt åter igen.

2 415 Inlägg
20 oktober 2011
wulvan skrev:
Förslag: Bannlys dom från träffen, simple as that. Kommer dom så skickar man bara iväg dom. Småbarn skall stanna hemma inom synhåll för föräldrarna i sandlådan thats it!! Tråkigt åter igen.

Exakt. vill dom leka, så kan dom väl leka någon annan stanns. finns en STOR parkering på framsidan

..han är ju übersnabbish....svosh, svosh. borta med vinden....
-------------------------------------------
Dom säger att man inte kan köpa kärlek för pengar... Då har dom inte åkt Audi!

"Daily Driven"
295 Inlägg
20 oktober 2011
Hur ska vi göra då för det hjälper inte att gå fram och säga till vi sa till en kille förra gången och Mike gick fram till en igår ikväll. Han var bara tuff inför sina polare och svarade "Det finns ju flera ställen att träffas på typ" fick han till svar. Idiot säger jag bara kan man inte sköta sig. Dra då därifrån så vi andra kan få vara kvar och ha det trevligt.
Det är ju vi som sköter oss som får skit av polis och andra.

Jag tycker att vi i grupp tar dom rätt upp o ner och bara skickar ut dom därifrån. Eller har nån ett bättre förslag eller ? 

Jag ska prata med Jonni & Sebbe se vad dom säger om detta.

Mvh Morgan

www.stanceit.se

2 415 Inlägg
20 oktober 2011
mogg3 skrev:
Hur ska vi göra då för det hjälper inte att gå fram och säga till vi sa till en kille förra gången och Mike gick fram till en igår ikväll. Han var bara tuff inför sina polare och svarade "Det finns ju flera ställen att träffas på typ" fick han till svar. Idiot säger jag bara kan man inte sköta sig. Dra då därifrån så vi andra kan få vara kvar och ha det trevligt.
Det är ju vi som sköter oss som får skit av polis och andra.

Jag tycker att vi i grupp tar dom rätt upp o ner och bara skickar ut dom därifrån. Eller har nån ett bättre förslag eller ? 

Jag ska prata med Jonni & Sebbe se vad dom säger om detta.

Mvh Morgan

går de inte o prata vett med dom så får du väl slå in vett på dom! eller så ringer ni bängen så kommer dom och tar o pratar med dom ist!
eller så har du denna fina enkla lösningen.
http://biltema.se/ProductImages/36/medium/36-399_m.jpg
nej. nu driver jag med dig bara. sånt skall inte användas till sånt onödigt folk!

..han är ju übersnabbish....svosh, svosh. borta med vinden....
-------------------------------------------
Dom säger att man inte kan köpa kärlek för pengar... Då har dom inte åkt Audi!

878 Inlägg
20 oktober 2011
mogg3 skrev:
Nu får jag säkert en massa skit men det skiter jag fullstädigt fan i. Jag var där igår kväll då var det 2 idioter till Volvo ägare som lekte apa där inne. Vi har tagit regnr på dom bilar som inte kan sköta sig. Så vi får se vad vi gör med dom regnr det återstår och se.
Av nån konstiga anledning så är det några Volvoägare som inte kan sköta sig, jävla snorungar rent av sagt vad jag kunde se igår.
Den känslan jag får direkt att dom gör det för att förstöra för oss som vi komma dit och tjöta lite visa upp sina bilar.
Det var en snorunge som gasade som en dåre med sin ÄCKLIGA DIESEL Volvo så det var en tjock rök därinne detta gjorde han 2 gånger. Sista gången var det ren jävelskap när han åke därifrån.
Tar ingen tag i det snart så har dom lyckats att få bort oss från detta parkeringshus det är jag helt övertygad om.

Mvh Morgan

Bästa är nog att ta tag i dom när det väl händer istället för att skriva efteråt hmm Dom bryr sig inte annars..

All The best
MVH
Jonas .L

Member of LowMotion
1 705 Inlägg
20 oktober 2011
Eller så börjar ni ta en årsavgift eller något liknande!? Med den avgiften skulle ni kunna göra en lite större träff på sommaren eller vad som helst!?
För jag tror knappast dom som är där för att förstöra vill betala någon avgift...

Tråkigt att det ska bli såhär tycker jag, och idén kanske inte va den bästa... elleeer? tongue Men det va bara en snilleblixt jag fick nu wink

Hoppas det löser sig på något vis iaf!

Projekt Bmw F11 sponsrad av:
Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

43 Inlägg
20 oktober 2011
Nu ska vi se om det finns någon av er som vågar stå för det ni skriver det var nämligen jag som pratade med Mike igår vill ni ha en diskusion om detta är ni välkomna att ringa mig. Men som vanligt kommer ni bara fortsätta sitta på garaget o skriva om mig. Ynkryggar det är ni men som sagt här är mitt nr 0766333224 välmött Gsr president/ Martin

Low is a Lifestyle
89 Inlägg
20 oktober 2011
Jag har bara varit där en kväll (igår) och jag är faktiskt mycket besviken på hur det var...
Citerar det Mike hade fått som svar: "Det finns ju flera ställen att träffas på"
Den som sa det kanske borde ta sig en titt på första sidan i denna tråd, där står nämligen lite regler ang. de garage vi träffas i. Eftersom folk garanterat inte kommer klicka sig tillbaka till första sidan så lägger jag in dom här också.

- Ingen musik
- Inget Burnande
- Inget Buskörande
- Inget varvande

Hur svårt kan det vara att följa dessa otroligt simpla regler?
Eller är det så fruktansvärt roligt/tufft att elda däck, varva etc?

// Jakob
Senast redigerat av _Holmgren_ (20 oktober 2011)

Low is a Lifestyle

43 Inlägg
20 oktober 2011
Ytterligare en som e så rädd för att föra en diskusion medlem 4 ögon

154 Inlägg
20 oktober 2011
Det är väl inget att diskutera? reglerna är till för att följas och kan man inte det så har man inget att göra där.

Mr-gsr: Varför tror du folk är rädda för dig? Hur svårt är det att gå fram till en person och säga att dessa är reglerna som gäller här?

43 Inlägg
20 oktober 2011
Om man har en åsikt ta det med personen ifråga istället för att sitta här o lipa det är fegt

Low is a Lifestyle
89 Inlägg
20 oktober 2011
Tydligen gjorde Mike det igår men lysnades det? uppenbarligen inte...

Low is a Lifestyle

AUTOTECH
762 Inlägg
20 oktober 2011
Mitt förslag är att vi flyttar träffen till ett ställe där man inte behöver följa en massa regler!
det finns ju bilar med billjud låt dem spela!
Det finns ju bilar med gött/dåligt motorljud låt dem gasa lite!
Det finns ju bilar som kan bränna lite däck låt dem bränna lite däck!
Det finns ju massor av bilar som inte klarar en flygande besiktning låt dem komma ändå!
Det finns ju bilar som inte är utställningsklass på låt dem komma ändå!
Detta fungerar på Kungälvsträffen! Det borde fungera även på denna träff!

Low is a Lifestyle
89 Inlägg
20 oktober 2011
Eller så kan ju de som tycker det är så roligt att hålla på fara till något annat ställe medan de som följer reglerna och har trevligt tillsammans ändå stannar och fortsätter ha det trevligt tillsammans.

Low is a Lifestyle

878 Inlägg
20 oktober 2011
salle1 skrev:
Mitt förslag är att vi flyttar träffen till ett ställe där man inte behöver följa en massa regler!
det finns ju bilar med billjud låt dem spela!
Det finns ju bilar med gött/dåligt motorljud låt dem gasa lite!
Det finns ju bilar som kan bränna lite däck låt dem bränna lite däck!
Det finns ju massor av bilar som inte klarar en flygande besiktning låt dem komma ändå!
Det finns ju bilar som inte är utställningsklass på låt dem komma ändå!
Detta fungerar på Kungälvsträffen! Det borde fungera även på denna träff!

Isf får vi köra detta utomhus? tänkte mest på att varva och däckrök :p är inte så trevligt att stå i ett garage med massa avgaser och massa däckrök tongue

Dock kallt ute hmm fast än så länge så kan jag utan tvekan stå ute och kolla på bilar wink men tänkte mest på senare på året smile

//

J

All The best
MVH
Jonas .L

Sök