Får be om ursäkt att jag inte uppdaterat här för er som följer! Har stött på lite problem med slavcylindern.. började med att jag drog av nippeln när jag skulle lufta... köpte grispittar och drog självklart av den i.. fått tag i ny slavcylinder och nippel nu så imorgon blir det mek! Sen är det bara sprutet kvar!!
Nu har jag startat den för första gången med m50b25 i! ÄNTLIGEN! nu blir det att köra på is i vinter. efter det blir det reggning i feb. ! sen turbo! slänger upp lite filmer och bilder imorrn!
Nu har jag startat den för första gången med m50b25 i! ÄNTLIGEN! nu blir det att köra på is i vinter. efter det blir det reggning i feb. ! sen turbo! slänger upp lite filmer och bilder imorrn!
Härligt! Hojta till om du har tomt i passagerarstolen!
Härligt! Hojta till om du har tomt i passagerarstolen!
Idag har jag byggt avgassystem. det blev 3" hela vägen med en simonsdämpare längst bak! Har även kopplat lambda och gjort nya fästen till kylaren då jag ville ha den lite högre upp!
Har du några mer detaljerade bilder på hur du gjort motorfästena? Håller på med samma grej men det är sjukt dåligt med utrymme mellan grenröret och allt