Farbror Putte, jag testade som du sa med att lägga dämpmatta på en plåt, hade rengjort med aceton o grejer för att det skulle fästa till 100%, ena tröck jag som jag gjort och den andra tog jag och rolla med en hårdroller och den jag tog för hand fäste bättre.. Men ska åka till mekonomen imorn och fixa den dära alu rollen för det borde väll funka lika bra som trärollern eller?
hum märkligt japp ja har en aluroller funka klockers
Ja, men vi får se resultatet imorn när det blir en riktig jävla heldag i garaget (man får passa på när pappa är i finland och jagar annars hinner jag knappt vara där )
Fint bygge! Va det svårt att bygga om dörrsidorna så? Vill ha mer ljud i min golf
Tack nej nej! Jag gjorde enklast möjliga lösning, tog en 16mm MDF skiva och mäte dörrsidan så skivan fick plats sen var det bara att kapa, göra 2 hål för 6,5" och sätta dit med bult o mutter om man bortser ifrån målningen som tog lite väl lång tid.. Tog det max 2 timmar
Jag var INTE populär när jag började slipa (då slipa jag för hand.....) kl 6 på morgonen på bilen, hittade en liten rostfläck på högra hjulhuset, sen när klockan blev 8 stack jag till Mekonomen och kl 12 så kommer rollern sen blev det ut igen i garaget och då blev det köra med maskin så nu är den dära rostfläcken ett minne blott! Den ända rosten som jag faktiskt hittat, helt sjukt! Men nu blir det ut och blåsa rent hela bilen ifrån slipdamm sen dämpa dämpa och åter dämpa!
1. Jag har försökt ringa Blekinge Bilradio 12gånger idag, ingen som svarar?! 2. Det blev inte jättestor skillnad på att trycka eller att använda rollern men blev lite bättre och det är ju bra 3. Helt slut i armarna och snart ska paket 2 öppnas 4. Jag måste köpa en ny Family Pack (24 burkar) Coca Cola...... 5. Det är spackelångor i hela garaget och munskydd är överskattat
Jag var INTE populär när jag började slipa (då slipa jag för hand.....) kl 6 på morgonen på bilen, hittade en liten rostfläck på högra hjulhuset, sen när klockan blev 8 stack jag till Mekonomen och kl 12 så kommer rollern sen blev det ut igen i garaget och då blev det köra med maskin så nu är den dära rostfläcken ett minne blott! Den ända rosten som jag faktiskt hittat, helt sjukt! Men nu blir det ut och blåsa rent hela bilen ifrån slipdamm sen dämpa dämpa och åter dämpa!
Hur mycket har du kvar och dämpa nu då? Det va lustigt att dom inte svarade..
Hur mycket har du kvar och dämpa nu då? Det va lustigt att dom inte svarade..
Nu är förarmiljön klar, alltså golvet där man har fötterna Ja... Jag slänger iväg ett mail snart
Yey, fick äntligen tag på Jimmy på Blekinge Bilradio Han tacka så mycket för att jag ringde och berätta det då andra inte gjort det... (Skulle skämmas om jag hade fått någon annans grejer och tagit dom!!!) sen skulle jag få lite godis som tack för att jag ringde, får se vad han kan hitta på, en träroller skulle vara trevligt Nej nu ska jag fortsätta slipa lite ytrost och dämpa vidare
Håller på o river gamla dämpmattan i taket så hör jag hur det börjar låta konstigt och musiken var på men hört låten förr och den låter inte så.. Pausear och hör efter, jo det som lät/låter är grannen som ligger... Hmm.. Kanske ska hem och sova så dom får vara ifred Bilder bör komma upp lite av vad som hänt dom senaste jobbiga dagarna!
Håller på o river gamla dämpmattan i taket så hör jag hur det börjar låta konstigt och musiken var på men hört låten förr och den låter inte så.. Pausear och hör efter, jo det som lät/låter är grannen som ligger... Hmm.. Kanske ska hem och sova så dom får vara ifred Bilder bör komma upp lite av vad som hänt dom senaste jobbiga dagarna!
vafan ?
Typ.. Känns bra att dom har sovrumme PRECIS ovanför Golfen.... haha
vafan ?
Typ.. Känns bra att dom har sovrumme PRECIS ovanför Golfen.... haha
Lite pics en dagen efter dag Ger man kameran till lillebror (10år) så blir det inte alltid så bra foton... Strömkabeln flyttad lite kabelsallad Fick lite godis utav Jimmy på Blekinge Bilradio - Tack!
Lite utav det som hänt dom senaste dagarna.. Det roliga är.. När man tar flera bilder för att garagets uppladdning är lite skum då kommer alla upp men tar man en bild som ändå är lite rolig då kommer den inte upp... SUCK! Back to the garage! iallafall..
Lite utav det som hänt dom senaste dagarna.. Det roliga är.. När man tar flera bilder för att garagets uppladdning är lite skum då kommer alla upp men tar man en bild som ändå är lite rolig då kommer den inte upp... SUCK! Back to the garage! iallafall..
du har kommit en bra bit i helgen tycker jag nice med lite extra godis
Va fick du för godis? han gillar gott&blandat och kakor iaf.
Svensk mästare i Street Stock 2012 med 148,8dB
Svensk Mästare i Street 100A 2011 med 150,0 dB
Svensk mästare i ESPL MASTER och Bassrace 139,9 2010
Team-leader för Team1
du har kommit en bra bit i helgen tycker jag nice med lite extra godis