3 september 2011
Trådstartare
Hej skulle åka till jobbet en tidig morgon 04;40 jag börjar varje dag 05;00, så ser jag snuten står vid en busshåls plats så jag tänker inte mer på det och kör förbi men då ser jag att dom kör efter mig och efter en liten stund stannar mig 20 m från jobbet. Då kommer det fram en ung kvinna för göra blåstest samt ta en titt på körkortet, när alt är klart så säger hon att hon bara ska hämta mitt körkort från polisbilen så jag kan åka. Men då kommer det fram en manlig polis och börja ställa en jädra massa frågor vem äger bilen vart jag ska osv efter ett tag så frågar han mig om jag har vapen eller knark i bilen då svarar jag bestämt nej då jag inte har det. Då börjar han gå runt bilen med en lampa och lysa in och titta va jag har och sedan öppnar han dörren och börjar rota i sido facket på dörren, då frågar jag han om han verkligen får rota igenom min bil utan tillstånd eller dylikt men då hittar han min polares jobbar kniv en helt vanlig mora kniv som man kan handla överalt och säger att det här bryter mot kniv lagen men han sa att han kunde blunda för det och stänger dörren och sedan låter mig åka.
Nu till min fråga får dom verkligen öppna min dörr på bilen och börja leta efter vapen eller knark så här,
Jag är i 20-25 års är inte med i ngt register då jag inte har begått några brott eller ngt så dom borde ju inte ha några misstankar om sånt här.
Mvh
Varje beröring av bromspedalen är första tecknet på rädsla !!!
its only illegal if you get caught!