Alla Volvo Amazoner blev inte Vallåkrabyggen på 80talet, denna fick nöja sig med ett ovanligt färgval och sönderkörning, för att sedan bli bortglömd i nästan 20 år - Kolla HÄR hur bilen får nytt liv!
------------------
Varning, jag sparar nästan på allt, och ser möjlighet i 90% av alla bilvrak...
På tal om ingenting, gjorde en snabb uträkning att detta projekt kostat 46097:- i delar bara från Motoroldies så här långt, det rasslar till fort då man har kul
Allt kostar, jag har handlat för betydligt mer till min Chev.55a men bra blir det.
Japp, visst är det så, dock lite kul att räkna efter ibland, jag har dock kvar en del grejer till inredning, nya kofångare , lister, mm, men inköpslistan minskar
På tal om ingenting, gjorde en snabb uträkning att detta projekt kostat 46097:- i delar bara från Motoroldies så här långt, det rasslar till fort då man har kul
Tycker du får mycket för pengarna! ......vissa har lagt den summan på ett tomt motorblock!
Tycker du får mycket för pengarna! ......vissa har lagt den summan på ett tomt motorblock!
Sant, trodde faktiskt jag lagt ut mer än jag gjort på delar från Motoroldies, tur man har lite rabatt.
Det är svårt att byta ut enstaka saker när det mesta har 50 år på nacken. Har snart fyllt en pärm med kvitton. Smakar det så kostar det Bra jobbat med fönsterlisterna! Om jag har isär det nån gång vet jag vart jag ska vända mig
Det är svårt att byta ut enstaka saker när det mesta har 50 år på nacken. Har snart fyllt en pärm med kvitton. Smakar det så kostar det Bra jobbat med fönsterlisterna! Om jag har isär det nån gång vet jag vart jag ska vända mig
Tack, det är ju inget större problem med dekorlisterna om man sätter tillbaka dom gamla som suttit där, dock blir det mer jobb om man ska trimma in helt nya lister. Jag använder bara lite såpvatten, en 3-4 mm tjock kabel och ett monterings verktyg av plast