Fightertiger skrev:
jjempa skrev:
Fightertiger skrev:
Underbar träff vart dock kort för mig men i helhet underbar..
Ah det kan ja hålla med om när vi kom ca 40 bilar från köpingshållet och glider in fint i eran karavan va bara mer en underbart.. vi måsta nästan varit ca 80-100 bilar som kom in på hälla ungefär samtidigt..
Det tragiska är att vi från kak området tappade nästan hälften av medåkarna pga bromsnings olycka i ledet.. vart 5 bilar stående på enfiliga delen och resten fastna bakom... Får försöka komma ihåg alla i karavaner att hålla avståndet bättre
![sad](img/smilies/sad.png)
Trevlig kväll men tråkigt allt som hände i karavanen. Jag var en av bilarna som fick en annan in i röven men som sagt ingen hade en chans typ att hinna bromsa just vid oss, jag hade en stor skåp bil mitt framför mig så när den väjde så såg jag resten som väjde ut i väg grenen o mot räcket. Tur klarade sig fronten fram men fick in en bil i röven istället tråkigt det som hände och jag hoppas bilen bakom och resten som blev påkörda klarade sig bra.
Själv sitter man med rejäl nackspärr nu så blir in till sjukhuset idag och kolla upp det mer. Olyckan hindrade dock inte oss från komma till träffen,
riktig trevlig träff som alltid med jätte fina bilar, TUMMEN UPP!Over N' Out / Jempa
skönt att höra att ni alla klarade er utan "större" skador.. vi va många som väjde centimetrar från varandra där framme med... kul att ni kom endå..
Okeej va va de som stanna upp allt vet du det? har ingen aning jag hade stor vit skåpbil framför så man såg ju inte igenom som man gör med vanliga bilar. ja klart när man endå va i västerås typ så inte stor lust har man att åka hem igen då.
Over N' Out / Jempa
Inte bara ni killar som kan, vi tjejer kan vi med :)