3275
Sök

Tjejligan 2012-bilevents för oss TJEJER!

415 Inlägg
7 september 2011
Trådstartare
Vi är en hel del tjejer på garaget här numer om man läser dem 2 tidigare trådarna ang Garagets tjejer.
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=9538
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=225378
smile

Men hur många använder sin bil?
Hur många vågar åka på diverse körningar, utställningar och mässor?
Där är procenten liten tyvärr.
Eftersom detta är en mansdominerad genre så blir man ofta uttittad som tjej.
Inte riktigt tagen på allvar heller för den delen vilket gör att många tjejer drar sig för att "stå ut" och oftast helt enkelt struntar i att ta för sig med sitt bilintresse.

Denna tråd skapas för att vi är ett antal tjejer som vill styra upp nåt riktigt bra inför nästa säsong!
Vill just du joina "Tjejligan 2012" med lite banträffar, event och skojigheter även utanför bilintresset?

Vilka är ni???? big_smile
Senast redigerat av SupraJEZZICA (7 september 2011)

Instagram @PorscheJezzica
Work hard, Play harder!

454 Inlägg
7 september 2011
Tack Jezzica, denna tråd kanske får va kvar? wink

Precis det du skriver är rätt och riktigt, nu tycker jag att vi styr upp detta och ser till att vi tjejer vågar köra på banträffar, ställa ut bilen på utställningar mm!

smile

79 Inlägg
7 september 2011
SupraJEZZICA skrev:
Vi är en hel del tjejer på garaget här numer om man läser dem 2 tidigare trådarna ang Garagets tjejer.
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=9538
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=225378
smile

Men hur många använder sin bil?
Hur många vågar åka på diverse körningar, utställningar och mässor?
Där är procenten liten tyvärr.
Eftersom detta är en mansdominerad genre så blir man ofta uttittad som tjej.
Inte riktigt tagen på allvar heller för den delen vilket gör att många tjejer drar sig för att "stå ut" och oftast helt enkelt struntar i att ta för sig med sitt bilintresse.

Denna tråd skapas för att vi är ett antal tjejer som vill styra upp nåt riktigt bra inför nästa säsong!
Vill just du joina "Tjejligan 2012" med lite banträffar, event och skojigheter även utanför bilintresset?

Vilka är ni???? big_smile

skita bra jezzica big_smile

Äntligen!

I'm on it!

// Eve

budget-stylare!
23 Inlägg
7 september 2011
JAg går gärna med! Håller på att bygga bilen, och hoppas ha mood att ställa ut när den är klar!

457 Inlägg
7 september 2011
- jag är lätt på big_smile  Gillla Jezzica big_smile men du får lova komma på nästa wangan meet wink
Senast redigerat av hoteyes (7 september 2011)

415 Inlägg
7 september 2011
Trådstartare
Det bästa är att det INTE kommer vara någe skitsnack el skratt bakom ryggen. smile
Vi tjejer behöver inte spela Allan Ballan... wink

Work hard, Play harder!

415 Inlägg
7 september 2011
Trådstartare
Tereza skrev:
JAg går gärna med! Håller på att bygga bilen, och hoppas ha mood att ställa ut när den är klar!

Klart du kommer få mod till att ställa ut. Vi åker tillsammans så blir det lättare...jag hatar att åka iväg själv på events, roligare om man åker flera tjejer. big_smile

Lycka till med bygget sålänge!smile

Work hard, Play harder!

457 Inlägg
7 september 2011
- hhaha ja precis big_smile de kommer bli fett big_smile vi ska rocka big_smile

415 Inlägg
7 september 2011
Trådstartare
hoteyes skrev:
- jag är lätt på big_smile  Gillla Jezzica big_smile men du får lova komma på nästa wangan meet wink

Det är faktiskt HeLLen som blev lågan till att starta denna tråd.big_smile

Ja,  jag har ju sagt många ggr nu att det bli ett Wangan för mig. Tråkigt nog har det mesta kommit i vägen när ni anordnat dessa. Till nästa år blir det andra bullar. Har ju familjen bosatt nere i Skåne så det ska väl inte va så jädrans svårt att åka dem där 70 milen för att få va med på en av Sveriges bästa utställningar!smile

Work hard, Play harder!

Forummoderator
10 576 Inlägg
7 september 2011
heLLen skrev:

Ja, denna finns det ju bara EN av...  roll

Dock behöver TS fixa rubriken så den följer rubriksanvisningarna.

2§ När du startar en ny tråd
Viktigt: Skriv en korrekt formulerad rubrik som tydligt beskriver vad tråden handlar om. Trådar som inte följer rubrikanvisningarna stängs eller raderas utan förvarning. Se rubriksanvisningarna (3§ och 4§).
Trådar och inlägg skall skrivas i för ämnet lämpligast forum. Samma inlägg får inte postas i flera forum (s.k. korspostning).

3§ Rubriksanvisningar: Allmänna
Informativt och beskrivande - Det är viktigt att läsaren snabbt kan bilda sig en uppfattning om vad tråden handlar om innan man läst inlägget. Därför är det viktigt att få med trådens syfte direkt i rubriken genom en tydlig formulering. Det ger dig bästa möjliga respons. Var övertydlig!
Ej kort och generellt - Rubriker som "Hjälp", "Trim?", "Nån som vet?" eller annat intetsägande som "Kolla in den här" är inte godkända.

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

415 Inlägg
7 september 2011
Trådstartare
torpis skrev:
heLLen skrev:

Ja, denna finns det ju bara EN av...  roll

Dock behöver TS fixa rubriken så den följer rubriksanvisningarna.

2§ När du startar en ny tråd
Viktigt: Skriv en korrekt formulerad rubrik som tydligt beskriver vad tråden handlar om. Trådar som inte följer rubrikanvisningarna stängs eller raderas utan förvarning. Se rubriksanvisningarna (3§ och 4§).
Trådar och inlägg skall skrivas i för ämnet lämpligast forum. Samma inlägg får inte postas i flera forum (s.k. korspostning).

3§ Rubriksanvisningar: Allmänna
Informativt och beskrivande - Det är viktigt att läsaren snabbt kan bilda sig en uppfattning om vad tråden handlar om innan man läst inlägget. Därför är det viktigt att få med trådens syfte direkt i rubriken genom en tydlig formulering. Det ger dig bästa möjliga respons. Var övertydlig!
Ej kort och generellt - Rubriker som "Hjälp", "Trim?", "Nån som vet?" eller annat intetsägande som "Kolla in den här" är inte godkända.

Hmmm, vet inte riktigt hur jag ska ändra om den. Tråden ska handla om just Tjejligan år 2012.

Tjejligan 2012-events för oss tjejer?

Work hard, Play harder!

Forummoderator
10 576 Inlägg
7 september 2011
SupraJEZZICA skrev:

betydligt bättre :-)

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

415 Inlägg
7 september 2011
Trådstartare
torpis skrev:
SupraJEZZICA skrev:

betydligt bättre :-)

Klart!smile

Work hard, Play harder!

96 Inlägg
7 september 2011
Jag är klart på, nu har jag värit endast tjej på många av 2011 utställinger, så ni kan räkna med mig...

Kanske vi kan göre en utställing/eller träf, näste år for bara tjejer...

Inte riktigt normal!!!
271 Inlägg
7 september 2011
Jag och *Pure Passion* har varit runt på utställningar och träffar i 3 säsonger nu. Det är sommarens höjdpunkter! smile
Jag har inget körkort själv så det är min sambo som sitter bakom ratten...

// Lelle

Döden knackade mig på axeln. Men jag räckte honom långfingret... Jag är inte klar med livet än!

budget-stylare!
23 Inlägg
7 september 2011
SupraJEZZICA skrev:
Tereza skrev:

Klart du kommer få mod till att ställa ut. Vi åker tillsammans så blir det lättare...jag hatar att åka iväg själv på events, roligare om man åker flera tjejer. big_smile

Lycka till med bygget sålänge!smile

Tack, gärna!
har vart på utställningar och tittat, men inte vågat annat.
men om man åker några stycken tillsammans så kanske modet finns där! smile

tack så mycket, bilder på bygget kommer i den takt jag hinner med -ler-

454 Inlägg
7 september 2011
Min tanke är att alla som vill ska få en chans att prova bana, konbana, strip och utställnming utan att va rädda för att bli dömda eller liknande. Det är superkul att anävnda sin bil och ha roligt och lära sig! smile

1 422 Inlägg
7 september 2011
Dra upp till Sundsvall - Härnösand på mittsverige banan och kör på onsdagsbus nästa säsong när ni ändå är på G! Inte sett många tjejer köra där, om ens någon.

43 Inlägg
7 september 2011
Räkna med mig, så länge jag har kvar bilen, i värsta fall får jag ordna en annan wink Bra initiativ!

12 Inlägg
7 september 2011
RIKTIGT bra tråd! Blev riktigt peppad nu! Jag är lätt på. Ser fram emot detta smile

// Felicia

Sök