Det vill jag verkligen framföra till dom att hamburgarna va rätt goda för vara amatörer och inte världsklass som max å mcdonalds=) det blir prio ett i livet! ...nä men dom slet ju på riktigt bra där och ska dom rosta på brödet tar det tid och lägga i där hela tiden när dom ändå hade stressigt som faan. Så du får nog hålla dig till proffs hamburgar ställen DeKey=) och inte ett tält på en camping
DeKey skrev:
Det låter väldigt spännade inför nästa år. tack till alla funktionärer som var på plats sist utan ledande grupp hade det inte varit så bra. jag måste nog tillägga att hamburgarna var rätt goda för att vara amtör burgare ( Nu jämförde jag med ham restau..) önskar bara att dem kunde lägga till nå rost maskin så man inte fick tugga på det degaktiga brödet! ett tips att framföra till servitörerna.
BMW ägare är inte kräsna utan vi kommer med ideér för utveckling..
Det vill jag verkligen framföra till dom att hamburgarna va rätt goda för vara amatörer och inte världsklass som max å mcdonalds=) det blir prio ett i livet! ...nä men dom slet ju på riktigt bra där och ska dom rosta på brödet tar det tid och lägga i där hela tiden när dom ändå hade stressigt som faan. Så du får nog hålla dig till proffs hamburgar ställen DeKey=) och inte ett tält på en camping
DeKey skrev:
Det låter väldigt spännade inför nästa år. tack till alla funktionärer som var på plats sist utan ledande grupp hade det inte varit så bra. jag måste nog tillägga att hamburgarna var rätt goda för att vara amtör burgare ( Nu jämförde jag med ham restau..) önskar bara att dem kunde lägga till nå rost maskin så man inte fick tugga på det degaktiga brödet! ett tips att framföra till servitörerna.
Men hur gott är det med max och mcdonalds egentligen, kul när det smakar mer åt sibyllahållet tycker jag=) Bara rosta brödet på Arnes motor nästa gång.
DeKey skrev:
Men hur gott är det med max och mcdonalds egentligen, kul när det smakar mer åt sibyllahållet tycker jag=) Bara rosta brödet på Arnes motor nästa gång.
Oj, mer OT och nån moderator kommer stänga tråden... Kanske hålla oss till ämnet, Världens bästa bilar, BMW?
Jag tycker att vi håller oss till tråden och i en kommentar lägger man till lite grejor som kan spåra ut, det är exakt som det är på BMW ibland är det svårt att låta bli o gasa och då kan det spåra ut.
Jag tror att jag håller mig till ämnet ävenfast jag skriver annat i mitt inlägg! jag tycker fortfarande att hamburgarna var godare än andra ställen det är bara smak sak!
att jag skriver om hamburgarna på tråden är för att hade vi inte samlats i BMW's Namn så hade dessa HAM inte varit där. kom gärna ihåg att i mitt sista inlägg så skrev jag annat än HAMBURGARE, men tyvär så är det just det som fångade uppmärksamheten. då jag inte tänker öppna en tråd för en rostmaskin för att det är som FREDDEPONKEN sa att nästa gång får vi rosta på MIN nya motor och ARNES Grymma V10.
Trevligt, 850i V12 :-) byggdes väl bara under några år 1992?
PS nu tillbaka till verkligheten, fick ett elakt diskbråck den 3 september efter att ha tvättat båten inför vinter´n, kan åka Beamern igen nu efter två månader i liggläge, kul att det stormade i helgen för oss som tycker om torra vintervägar :-) DS
Påminner ALLA som kör och/eller gillar BMW, att gå med i BMW´s of Sweden-gruppen på Facebook. Det är ständiga uppdateringar i allt som rör märket BMW. Vi är i skrivande stund 812 medlemmar och växer så det knakar...
Alla medlemmar får dessutom automatiskt inbjudan till 2012-års träffar.
Nu börjar det bli lite väl mycket offtopic i den här tråden. Finns det inget mer att diskutera om den specifika träffen tråden handlar om så sätter vi punkt här.
Mvh
Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Moderator, förstod inte ditt inlägg, får Vi som är med på träffarna inte inte diskutera frågor kring BMWs eller var det något annat jag missat som störde tråden?
Moderator, förstod inte ditt inlägg, får Vi som är med på träffarna inte inte diskutera frågor kring BMWs eller var det något annat jag missat som störde tråden?
I en Eftersnack-tråd ska endast träffen diskuteras. Att diskutera BMW´s i allmänt hör inte till topic.
Mvh
Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Förlåt för offtopic, men tycker det är jävligt synd att det måste heta Bimmers, eller ja, någonting annat förutom just BMW. Förstår BMW i deras resonemang but still, it kinda sucks ;/
Förlåt för offtopic, men tycker det är jävligt synd att det måste heta Bimmers, eller ja, någonting annat förutom just BMW. Förstår BMW i deras resonemang but still, it kinda sucks ;/
Japp jag tyckte oxå bättre om Bmw, känns mer seriöst.. Nu kör vi på Bimmers, kommer funka sjukt bra det oxå!
Mvh
Jacob "Jackoo" Sandström
Nöjd kund hos Waarwest.se & Blekingebilradio.se samt JAWS motorsport!