Heej! Är lite nyfiken på vilka här inne som spelar Wordfeud? Jag är helt beroende av det, perfekt på tråkiga lektioner! Ifall de finns några som inte vet vad det är så är det ett spel som går att ladda ner om du har en smartphone. Det är som alfapet. Ni som spelar, vad heter ni?
Själv heter jag Nagli där, så det är bara lägga till! Alltid kul o spela med många!
Jag spelar om jag verkligen inte har nåt bättre för mig. Tycker det är överskattat. Men jag heter Shroomed på WF :p
förnekelse är första tecknet på hängivenhet.... hahaha
Så om jag säger att du är bög. Du förnekar och säger nej. Då är det ett första tecken på att du är bög alltså?
SJÄLVKLART!!vad fasen trodde du..klart man är gay..ingen risk att jag förnekar det.. Vad gör du ikväll sötnosen?? HOPPAS ALLA FATTAR VAD ORDET IRONI INNEBÄR..
förnekelse är första tecknet på hängivenhet.... hahaha
Så om jag säger att du är bög. Du förnekar och säger nej. Då är det ett första tecken på att du är bög alltså?
SJÄLVKLART!!vad fasen trodde du..klart man är gay..ingen risk att jag förnekar det.. Vad gör du ikväll sötnosen?? HOPPAS ALLA FATTAR VAD ORDET IRONI INNEBÄR..
Bra där ! Du verkar ju inte fatta vad det betyder iallafall, haha !
Bra där ! Du verkar ju inte fatta vad det betyder iallafall, haha !
Klart jag vet vad ordet ironi betyder..hade DU gjort det så hade du inte ens besvarat inlägget.Punkt slut over and out..läck locket på o sluta spamma tråden...
Riktigt sugen på att börja lira, i stort sett alla i min omgivning spelar Wordfeud mer eller mindre. Dock finns det inte till min mobil, jäkla Nokiahelvete.
Bara att vänta på att de lanserar Wordfeud till Symbian.
Riktigt sugen på att börja lira, i stort sett alla i min omgivning spelar Wordfeud mer eller mindre. Dock finns det inte till min mobil, jäkla Nokiahelvete.
Bara att vänta på att de lanserar Wordfeud till Symbian.