Du borde ringa på hos honom och be honom att åtminstone berätta vart han dumpat bilen.... och nekar han så kan du ju oskyldigt säga att "en olycka händer så lätt när du vet vad han bor, och vad han kör"
Hans alfa är dessutom avställd.... kanske tipsa polisen om han är ute och åker?
Appropå Tyresö: Denna bil bl.a inblandad i en båtstöld i Tyresö. Grönmetallic opel omega kombi årsmodell 1994-2000? Krockskadad vänster fram, därav plåtfälg vänster fram, annars alufälgar. Rails med takräcke på. Dragkrok. Alla uppgifter om denna bil tas emot med stor tacksamhet! Självklart stannar detta mellan mig och dig. Maila eller ring 0704-392198
asså fyyy faan lider med dig!.. (om de tär till din glädje) men varför kan man inte få ha sina saker i fred i lilla "oskyldiga" sverige?... så trött på sånt här nu!
Du borde ringa på hos honom och be honom att åtminstone berätta vart han dumpat bilen.... och nekar han så kan du ju oskyldigt säga att "en olycka händer så lätt när du vet vad han bor, och vad han kör"
Hans alfa är dessutom avställd.... kanske tipsa polisen om han är ute och åker?
Jag har konfronterat honom men han nekar å en pundare ljuger så dom tror sig själva. jag ringde snuten men dom fick inte ok på husrannsakan så dom fick inte ens gå in på hans tomt så dryyyyyyyygt
Jag sa det till dom och dom vet att den är avställt men snuten sa att du kan ju ringa om du ser han köra.....yea right 3 polis bilar tilldelat i tyresö,nacka,värmdö....stor risk att dom kommer=(
Killen e dessutom daktad för bilstöld sen tidigare bra rätts system vi har i sverige sno en bil men gå fri ????
Den killen och bilen känner jag till...jag brukar träffa han på volvoträffen på torsdagar. så den bilen e det dock inte de e en 940 med bla 960 front och annan motor+ helt annan lack ,min e mörklila men blir blå när man fottar den.