2674
Sök

Coilovers hemmabyggda, Busbil bygget, Med Mina Projekt!

Min busbil som jag bygger på till och från när det går. Volvo 700 Serien följt av 900 front. För mer info, läs tråden. Det är ju där allt står.. Det som står först på att göra listan är att bygga TURBOMOTOR!

Garaget Anhängare!
511 730 Visningar
Uppdaterades senast 14 november 2013
Wärmland
943 Inlägg
2 mars 2012
NoFantasy skrev:
christAfer skrev:
NoFantasy skrev:
rota fram nå gamla skitdäck idag och ut och göra sig en ordentlig vända på byn!

Roligt att höra, ta med dig någon kompis och klipp ihop en liten film big_smile

har inga kompisar haha! big_smile
börjar bli så mörkt just nu så man kommer bara höra en motor och däckskrik! hmm

Hahahahah big_smile
Jo det kanske du har rätt i tongue

Ööööööööööööh.....

Garaget Anhängare!
2 068 Inlägg
3 mars 2012
Trådstartare
kört slut på däck idag! skojj!

Kolla min busbil BILEN HÄR Lämna en kommentar eller nått

Ain't no place like home...
4 640 Inlägg
3 mars 2012
NoFantasy skrev:

Pics or it didn't happen! :-P

Autopilot: På.
Projekt: Skogsmulle on a budget

Garaget Anhängare!
2 068 Inlägg
3 mars 2012
Trådstartare
Cuefa skrev:
NoFantasy skrev:

Pics or it didn't happen! :-P

ja, man skulle vart ut idag och kört lite, men vet inte om det står en lastbil i verkstan just nu, så jag kommer inte ut :sad

Ain't no place like home...
4 640 Inlägg
Garaget Anhängare!
2 068 Inlägg
3 mars 2012
Trådstartare
Cuefa skrev:
Ta sats bara ;-)

haha. Tror inte det blir så bra de!

Garaget Anhängare!
2 068 Inlägg
9 mars 2012
Trådstartare
Dekaler för 2200kr kommer snart! blandannat en del bränslereklam. olja & bensin! självklart SHELL
+ Enorma DC märken! funderar att sätta dom snett över hela baken på sidan, typ vid tanklocket!

Wärmland
943 Inlägg
9 mars 2012
NoFantasy skrev:
Dekaler för 2200kr kommer snart! blandannat en del bränslereklam. olja & bensin! självklart SHELL
+ Enorma DC märken! funderar att sätta dom snett över hela baken på sidan, typ vid tanklocket!

Sponsorer eller bara dekaltrim? smile

Ööööööööööööh.....

Garaget Anhängare!
2 068 Inlägg
9 mars 2012
Trådstartare
christAfer skrev:
NoFantasy skrev:

Sponsorer eller bara dekaltrim? smile

hade man haft spons så hade det inte stått volvo i papprena! haha

Dekaltrimm bara

Garaget Anhängare!
2 068 Inlägg
9 mars 2012
Trådstartare
lHände även en liten rolig sak idag när farsan min skulle testa smälla bakdäcken! stog och börna så länge så att bromskivorna tog eld! hahahaha finns film på det! kanske lägger upp den eller inte.

uftmassemätarn är trasig såg vi idag, därför den går som ett las med skit, men om man drar ur kontakten så går den fint som fan, konstigt de där!

766 Inlägg
9 mars 2012
NoFantasy skrev:
lHände även en liten rolig sak idag när farsan min skulle testa smälla bakdäcken! stog och börna så länge så att bromskivorna tog eld! hahahaha finns film på det! kanske lägger upp den eller inte.

uftmassemätarn är trasig såg vi idag, därför den går som ett las med skit, men om man drar ur kontakten så går den fint som fan, konstigt de där!

För bra däck???:-P

Garaget Anhängare!
2 068 Inlägg
9 mars 2012
Trådstartare
cpu1337 skrev:
NoFantasy skrev:

Det är gamla gislaveds vinterdäck, ryker så dåligt och verkar tåla hur mycket som helst!
dom var helt nya i mönstret och det är fortfarande kvar så pass mycket att man törs visa dom för polisen!

766 Inlägg
9 mars 2012
NoFantasy skrev:
cpu1337 skrev:
NoFantasy skrev:

Det är gamla gislaveds vinterdäck, ryker så dåligt och verkar tåla hur mycket som helst!
dom var helt nya i mönstret och det är fortfarande kvar så pass mycket att man törs visa dom för polisen!

Hade ett par 10år gammla nokian som möntret inte förvann på:-P drifter dream utan däckrök dock:-P

Garaget Anhängare!
2 068 Inlägg
9 mars 2012
Trådstartare
cpu1337 skrev:
NoFantasy skrev:
cpu1337 skrev:

Hade ett par 10år gammla nokian som möntret inte förvann på:-P drifter dream utan däckrök dock:-P

härligt, men tycker det är tråkigt när det inte blir nån rök, har dubbfria däck liggandes som jag inte minns märke på, dom är riktigt bra. ryker så folk nästan ringer brandkåren! men dom har jag lagt undan till ett bra tillfälle! big_smile

Garaget Anhängare!
2 068 Inlägg
10 mars 2012
Trådstartare
Dekaltrim.se är då dom största jävla iditer jag beställt ifrån!
2200kr åt helvete! inte ett enda klistermärke var rätt! volkswagen stog det på bannern o herregud!
stor jävla smäll ska dom ha!
Senast redigerat av NoFantasy (10 mars 2012)

Garaget Anhängare!
2 068 Inlägg
10 mars 2012
Trådstartare
bilen tog ju eld, här är klippet

http://www.garaget.org/video/118533

Wärmland
943 Inlägg
10 mars 2012
NoFantasy skrev:
Dekaltrim.se är då dom största jävla iditer jag beställt ifrån!
2200kr åt helvete! inte ett enda klistermärke var rätt! volkswagen stog det på bannern o herregud!
stor jävla smäll ska dom ha!

Skicka tillbaka?? Frän film också förresten cool

Ööööööööööööh.....

4 180 Inlägg
10 mars 2012
Jag njöt av den filmen:D Satan va fint det glödde:) Kan det ge några permanenta skador på bromsarna? Att skivorna blir snea lr ngt?

98 Inlägg
10 mars 2012
Fin film tongue

Tror nog du måste byta skivor och klossar efter de va? Medtanke på att dem har varit såpass varma  smile

"Oversteer is when you're having fun, and your friends in the car think they're going to die. Understeer is when you're friends in the car are having fun, and you think you're going to die."

Garaget Anhängare!
2 068 Inlägg
10 mars 2012
Trådstartare
crossboynr1 skrev:
Fin film tongue

Tror nog du måste byta skivor och klossar efter de va? Medtanke på att dem har varit såpass varma  smile

Haha ja det får det nog bli! kan tänka mej att bromskivan blev ganska så sne! big_smile

Sök