2861
Sök

Någon som planar toppar i Sjöbotrakten?

36 Inlägg
25 september 2011
Trådstartare
Som rubriken lyder.
Någon som planar toppar i Sjöbo trakten?

Driver kolfibervinyl.se
120 Inlägg
26 september 2011
kan rekomendera topplocksverkstan som ovan nämnde då han har hållt på med plana och porta toppar sen ja 70-talet typ, men du ska veta att det är många som använder sig av honom så kolla när han har tid.

En bil, två fil, tre mil

36 Inlägg
26 september 2011
Trådstartare
Kungkim skrev:
kan rekomendera topplocksverkstan som ovan nämnde då han har hållt på med plana och porta toppar sen ja 70-talet typ, men du ska veta att det är många som använder sig av honom så kolla när han har tid.

Mm precis, har använt mig av honom innan men det är alldeles för svårt att få tag på han.
Tänkte om det finns något annat ställe som någon känner till?

Driver kolfibervinyl.se
120 Inlägg
26 september 2011
nja så svårt är det inte han är där ute på kvällar nätter så ska du nå honom är det bäst vid åtta nio

En bil, två fil, tre mil

Osponsrad
1 631 Inlägg
26 september 2011
Lernia i Ystad fixar sånt för lite kaffebröd, annars har du K.I.P service i Skurup.  Det är dom jag kommer på nu...

Roger Rodas 19751031 - 20131130. (Han dog samtidigt som PW)

StenkrossTomte
359 Inlägg
26 september 2011
BudgetDunkaren skrev:
Lernia i Ystad fixar sånt för lite kaffebröd, annars har du K.I.P service i Skurup.  Det är dom jag kommer på nu...

Lernia i Ystad? Då fungerar det minst likabra med vinkelslip...

No turbo shit! Just Real Power!

Osponsrad
1 631 Inlägg
26 september 2011
Joppe_Johndeere skrev:
BudgetDunkaren skrev:

Nej fan fick min sj topp planad där för ngt år sedan, tog med den till en firma jag känner till som planar toppar och kollade där om den va exakt, Det va den...  dom sätter ju inte 17 åriga gymnasieelever på det.. Läraren kollar ju hela tiden den som gör det.. Och som sagt, en wienerlängd mot 1500-2000 för en toppaplaning. valet är inte svårt..

StenkrossTomte
359 Inlägg
27 september 2011
BudgetDunkaren skrev:
Joppe_Johndeere skrev:
BudgetDunkaren skrev:

Nej fan fick min sj topp planad där för ngt år sedan, tog med den till en firma jag känner till som planar toppar och kollade där om den va exakt, Det va den...  dom sätter ju inte 17 åriga gymnasieelever på det.. Läraren kollar ju hela tiden den som gör det.. Och som sagt, en wienerlängd mot 1500-2000 för en toppaplaning. valet är inte svårt..

Okej, saken är bara den att vi på jobb hade två från Lernia som hade haft sin praktik i Ystad.... och va ska man säga... Det hade gått minst likabra med vinkelslip och 320papp tongue

No turbo shit! Just Real Power!

Osponsrad
1 631 Inlägg
28 september 2011
Joppe_Johndeere skrev:
BudgetDunkaren skrev:
Joppe_Johndeere skrev:

Okej, saken är bara den att vi på jobb hade två från Lernia som hade haft sin praktik i Ystad.... och va ska man säga... Det hade gått minst likabra med vinkelslip och 320papp tongue

Duktiga gossar wink haha...

Sök