jag hade kört OEM+ det är min smak , men alla har sina smaker så man ska inte klanka ner på nån jag kör med mina tyskstukade bilar OEM+/- så får de säga vad de vill om mina :9 tudiluu
jag hade kört OEM+ det är min smak , men alla har sina smaker så man ska inte klanka ner på nån jag kör med mina tyskstukade bilar OEM+/- så får de säga vad de vill om mina :9 tudiluu
baktjolen är tillfixad så ska inte göra så mycket med den förutom att brädda ut däcken och valsa bakskärmarna kommer nog passa ganska så fint då och lacka såklart
baktjolen är tillfixad så ska inte göra så mycket med den förutom att brädda ut däcken och valsa bakskärmarna kommer nog passa ganska så fint då och lacka såklart
okej okej hoppas det blir bra btw gött ljud du fick till det på vr6an
okej okej hoppas det blir bra btw gött ljud du fick till det på vr6an
yes yes hoppas så jag med , annars är det bara att fixa till det ;D yes ljudet är jag nöjd med! ska göra nån bättre film längre fram !
Som dem andra säger så tycker jag att det lät bra. Hur ser det ut förövrigt, med turbobygget, det kanske är klart? :p
yes själva bygget är i princip klart , står nu mellan valet att lägga dit en spacer eller att köra med water/meth injection så jag kan öka laddet! laddet är nu på 0.3 , men ska ökas upp till 0.8 när ajg gjort valet mellan dem 2 valen över!
idag har jag nästan rengjort hela dörrarna på insidan så är nog redo för lackning invändigt på måndag tippar jag på Ljus orange blir det kommer matcha bra eftersom hela bilen ska lackas svart sen