12 oktober 2011
Trådstartare
Har fortfarande inte fått min nya telefon så jag kan inte ta några bilder, men det har hänt en hel del:
Har köpt på mig en komplett s2 coupe drivlina(6vxl) som ska blästras och snyggas till, framvagnen ska sättas i nya bussningar i(alu+delrin) bakvagnen är redan iordninggjord.
ska även byta damaskerna fram och tvätta rent knutarna och i med nytt fett.
Ska svetsa mellandiffen nu till helgen samt bakdiffen, förmodligen svetsar jag även diffen i rs4-lådan när jag ändå håller på så det blir klart.
har även köpt en komplett topp i delar med massa skoj inuti som ska sättas ihop.
Köpte även ett nytt insug, kommer ursprungligen från cp-service, är deras "race" insug med trattar, snygg finish!
Har fått tag i en Nira i3+ box, kommer köpa den komplett med alla givare(tack LG!)
även beställt en turbo, precision 6265 med v-bandsklämma både in och ut ur turbon.
nya vxl/diffkuddar, hade stumma innan men ville ha nya, fåfängan tog över
så nu är allt snart komplett, bara jobbet kvar nästan:D
bilder kommer så fort jag kan
kommer plocka ur den gamla drivlinan nu i helgen och innertaket, nästa helg kommer kompisarna och hämtar den, sen ska jag beställa en båge från finess, hämta den och börja svetsa in den, vore ju skönt att hinna med så mycket som möjligt innan snön kommer, blir jobbigare att transportera bilen då:P