Huvuduppgiften med det hela är att dra om all el som jag dragit själv (under lister osv) och göra det ordentligt. Bilen kommer under hösten och vintern att byggas om en hel del på insidan med en hel del modifikationer på... Visa mer
Måste hålla med de övriga om att det blev läckert med dioder i högtalargallren. Kanske måste stjäla den där idéen..hmm..
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
...borrat upp lite hål för kylning till monosteget:
Hur ska man göra för att få lite bättre kylning ändå? Jag har två fläktar liggandes (typ datorfläktar) som jag hade i det förra bygget och tänkte kanske montera de på undersidan av plattan. Men kommer det göra någon skillnad? Det finns ju inte direkt mycket luft att ta ifrån där under
Sen fick jag ett litet infall och plockade isär mina sidospeglar för de tänkte jag lacka om sen och fick en lite kul idé...
TADAAA!!!
...kanske kan bli något
Sen var det tillbaks till slutstegsracket och dags för lite "påklädning"
Häftigt blir det, hahah
Nu blir det nog inte så mycket mera gjort före jul så får passa på att önska er alla en RIKTIGT GOD JUL & GOTT NYTT ÅR!!!
Som mig med mitt projekt då. kommer du kunna hålla dig ifrån att bygga på bilen i någon vecka då? brukar alltid bli lite smått grejande ändå haha
heheh Inte det enklaste att hålla fingrarna i styr men julhelgen kommer firas hemma, sen jobba måndag & tisdag sen bär det av till Norge för nyårsfirande så det kommer nog funka Men man vet aldrig...
Kommer ju definitivt inte vara påslaget när man kör! Antingen kopplar jag det på brytare eller så att det bara tänds när man låser upp bilen... blir troligtvis det andra alternativet.
Kommer även hamna dioder under speglarna som lyser upp marken när man låser upp bilen!
Fiiint! Handade du din vinyl på samma ställe som rutiga tyget? Suttit i kollat runt på vinyl men många vill inte skicka provbitar:/ Top N trims är lite för dyr för mig för tillfället:P
Fiiint! Handade du din vinyl på samma ställe som rutiga tyget? Suttit i kollat runt på vinyl men många vill inte skicka provbitar:/ Top N trims är lite för dyr för mig för tillfället:P
Thanks!
Vinylen köpte jag på en tygfirma utanför stan här. Tyget köpte jag på http://butik.jofotex.se/ De har nog vinyl/konstläder också. Där gick det att beställa provbitar!