3057
Sök

Köra med bara tre fjädrar? hjälp.

138 Inlägg
10 oktober 2011
Trådstartare
Hej alla! Det blev en sen kväll för mig igår och jag hann inte göra allt det jag ville. Så nu står bilen på 3 H&R 35mm sänkningsfjädrar, bara en orginal kvar och det är vänster bak. Min fråga är, går det att köra med 3 sport och en orginal? Tacksam för snabba svar.

Mvh Virrson

"Jag tror jag smällde tubron" Sthml Boogie.

1 624 Inlägg
10 oktober 2011
klart det går, frågan är om det är bra?

2 230 Inlägg
10 oktober 2011
ska du bara en kort sväng så varför inte, men ska du på långfärd flera mil så skulle jag väntat å bytt först.

så kan det vara då det inte blev som det skulle

138 Inlägg
10 oktober 2011
Trådstartare
Rojpen skrev:
ska du bara en kort sväng så varför inte, men ska du på långfärd flera mil så skulle jag väntat å bytt först.

Ska iväg till verkstad imorrn, cirka 2 mil max. Vad är det värsta som kan hända?

2 230 Inlägg
10 oktober 2011
Virrson skrev:
Rojpen skrev:

Ska iväg till verkstad imorrn, cirka 2 mil max. Vad är det värsta som kan hända?

bara köra det smile nja inget går ju sönder(pga av fjädrarna) bilen kanske känns lite konstig bara då den är mjukare på en sida å hårdare på ena siden ^^

så kan det vara då det inte blev som det skulle

1 624 Inlägg
10 oktober 2011
Virrson skrev:
Rojpen skrev:

Dina däck kan slitas ojämnt.

138 Inlägg
10 oktober 2011
Trådstartare
careau skrev:
Virrson skrev:
Rojpen skrev:

Okej, men fjädern (orginalet som sitter kvar) kan inte hopp av då? Däcken är helt slut och jag har nya ändå.

1 624 Inlägg
10 oktober 2011
Virrson skrev:
careau skrev:
Virrson skrev:

Okej, men fjädern (orginalet som sitter kvar) kan inte hopp av då? Däcken är helt slut och jag har nya ändå.

Det skall den nog inte göra.

Sök