hehe ja tro jag har filmklipp hur man körde var ju pinsam haha men första gången sen körde min polare min bil jag höll på skita på mej för han är ju grymt på det där drifta sladda osv Men jag är ju ny genom den sporten så det kommer man måste ju våga prova det lite varje dag
men nu idag är man rätt okej men inte proffs långt ifrån
De klart! Ska försöka fixa fram flera roliga platser Detta ska bli Stort! Mer info kommer snart, Någon som vet När snön kommer ner?
r3zz1 skrev:
Driftaren-E36 skrev:
Platsen hålls I ett väldigt bra plats när kista industri området, Vi kommer först mötas (samlas) sedan sammåkning till platsen. Mer info kommer sen! men är du på? skriv upp dig då..
r3zz1 skrev:
Hitta ett bra ställe dåå? ute i almnäs i södertälje är det klockrent varje vinter är det massvis med bilar som leker där och det är stooort som f*n. Förra året hade vi väldigt roligt där I kungens kurva är det folk nästann varje kväll när det finns snöö. Parkeringar, alla rondeller osv riktigt skoj .
Men vi borde samla ihop ett X antal bilar samma dag som den första riktiga snön kommer . Och bestämma en tid och plats tycker jag! Alla volvo raggare är på iaf, som vanligt
Förslag på fler bra lek platser ?
Hehe joo men man kan ju inte bara leka på ett ställe heller ? fler roliga ställen så blire roligare, lite variation klart jag är på!
hehe ja tro jag har filmklipp hur man körde var ju pinsam haha men första gången sen körde min polare min bil jag höll på skita på mej för han är ju grymt på det där drifta sladda osv Men jag är ju ny genom den sporten så det kommer man måste ju våga prova det lite varje dag
men nu idag är man rätt okej men inte proffs långt ifrån
Haha det blir min första gång i år också... Vågar man ge sig ut på isen med en framhjulsdriven bil? Lite kul lär man väl ändå kunna ha ^^
Får se om man skaffar en billig 740 eller något elr spara dom pengarna till projektarbete det är frågan
skojar du med mig du har en 940 byggd för den typ av lek du gör i vinter sladda med den ta projekpengarna och sälj den efter vintern och köp en ny får du ha lite kul med
hoppas man inte skämmer ut sig totallt då det e förstagången med audin i vinter bara sladdat med transporter diesel innan sö förutom alla miljoner bakhjulsdrina
Faan sålde ju lek bilen i våras... Visserligen lite långt att åka till sthlm för att sladda men va gör man inte för att få leka lite! Så hojta gärna till när de blir av så kanske man har hunnit införskaffat sig nå nytt å leka me! :p