Hejsan! Äntligen börjar mitt projekt på min golf mk2. Planer är att få den färdig innan bugrun 2012
Beställde idag coilovers, dekaler och gul toning till lyktor! ( gula lyktor ) slänger upp en bild på hur bilen ser ut just nu. mer bilder kommer senare! Fälgarna på bilden ska bytas ut till breddade plåtisar, så ja dem är till salu! Massa mera ska göras för att få den snygg! ge gärna tips o råd:D
Hejsan! Äntligen börjar mitt projekt på min golf mk2. Planer är att få den färdig innan bugrun 2012
Beställde idag coilovers, dekaler och gul toning till lyktor! ( gula lyktor ) slänger upp en bild på hur bilen ser ut just nu. mer bilder kommer senare! Fälgarna på bilden ska bytas ut till breddade plåtisar, så ja dem är till salu! Massa mera ska göras för att få den snygg! ge gärna tips o råd:D
Varför hörde du inte av dig ang. klibbor? har både toningsfilm och hade kunnat göra liknande klibbor åt dig. Hur breda fälgar ska du sätta på?
Ja justja! Kom på nu när du säger de att du brukar göra egna klibbor. kommer nog beställa hos dej finns lite jag vill ha som egentligen är slutsålt hos oijoij. ja något liknande fälgar som när jag köpte bilen av dej!
Inte undra på varför bilen aldrig startade som den skulle! ett tändstift var av på mitten?:S men men passade på att byta ut alla fyra stift och bensinfilter så nu går golfen igen okej! Hittade även en "tyskstuklampa" som man har nedtill på kofångaren, gammal varsellampa 70-tal. kunde inte ladda upp bilden här av någon anledning men kolla gärna: http://vwgolf.se/viewtopic.php?t=27978&highlight=