A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
3 929 Inlägg
17 mars 2012
JohnWayne skrev:
Thunderbird88 skrev:
Mervolic skrev:
Älskar dina updates! Man lär sig verkligen något varje gång man tittar in i denna tråden.
Fortsätt så!
Mvh
Som att läsa en guide till hur man renoverar en bil! Mycket fin uppdatering! Väntar spänt på nästa! Fan så tråkigt att jag själv är så långt ifrån mina bilar och har inget att meka med
Tackar och bockar :
Var är du då?
Pluggar i Luleå och bilen står i Västerås En liten bit att åka
Kul med plåtjobb! Kanske har missat någonstans.. Men tenna är det ingenting du har funderat på ?
Egentligen inte. Jag tror att epoxigrundfärgen är bättre än att tenna. Tenn har inga rostskyddande egenskaper vilket epoxin har. Dessutom är epoxin enda grundfärgen (vad jag vet) som det går att spackla på.
Jag säger inte att ni ska göra som jag Och jag säger inte att jag gör rätt. Jag säger hur jag gör
Som att läsa en guide till hur man renoverar en bil! Mycket fin uppdatering! Väntar spänt på nästa! Fan så tråkigt att jag själv är så långt ifrån mina bilar och har inget att meka med
Tackar och bockar :
Var är du då?
Pluggar i Luleå och bilen står i Västerås En liten bit att åka
Vi orkar...och vi kommer se till att du får motivation till att orka! Annars sparkar vi dig därbak så du får tummarna loss
Jaa, sparkad där bak vill man ju inte så jag får väl rusa ut i verkstan nu då
Hade själv behövt nån som sparkade mig därbak just nu! Ligger med en släng av influensan så allt står still just nu!
Ska bli intressant med inredningen
I så fall du har influensa rekommenderas de tre V:na
V V V
Vätska (typ Congac i varmvatten och masor av socker) Vila (Se nån gammal John Wayne film McQ rekommendera om man gillar Pontiac Trans Am Värme (på soffan under nån varm filt
Say 'what' again, I dare you, I double dare you motherfucker, say what one more Goddamn time!
Mina inlägg representerar bara mig själv, och är inte alltid helt genomtänkta eller seriösa! http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 2#p3093502