Finns hittills inget du inte kämpar dit och får bra. Ny klädsel är lite basic såklart när du vill ha bilen som den rullade av bandet -59, och härligt det det ut! Mycket smakfullt!
Man tackar för de trevliga kommentarerna Joo, tycker jag har fått fila och pilla på allt för att få det någorlunda bra
Skulle ju gärna ha fått va den dyraste Rideau 500 modellen eftersom den har betydligt snyggare inredning
Bit för bit sätter du ihop ditt pussel just som ambitionen var- som den rullade ut ny från bilaffären. Snart är det DU som känner känslan av din nya Meteor Niagara!
Bit för bit sätter du ihop ditt pussel just som ambitionen var- som den rullade ut ny från bilaffären. Snart är det DU som känner känslan av din nya Meteor Niagara!
Härliga ord Men så känns det. Att få ta ut den första gången på vägen, hur kommer den uppföra sig? Har den mycket vindbrus? Vill den dra åt nåt håll. Hur funkar växellådan? Är fjädringen verkligen så mjuk som i gamla amerikanska filmer?
Härliga ord Men så känns det. Att få ta ut den första gången på vägen, hur kommer den uppföra sig? Har den mycket vindbrus? Vill den dra åt nåt håll. Hur funkar växellådan? Är fjädringen verkligen så mjuk som i gamla amerikanska filmer?
Frågetecknen många och jag vill börja ha svar
Jag kan inte tänka mig att dessa bilar kom ut från fabriken eller rullade ut från bilaffären i denna kvalitet som JohnWayne har lyckats få på denna bil, denna är säkert av MKT högre kvalitet. Fan vad fin den blir, njuter av att se alla detaljer på bilen som är så jäkla fina.
Vart 50km söderut från Vasa bor du JohnWayne?
Min farmors barndomshem är i Ilmajoki i Koskenkorva, huset står kvar ännu och är över 100 år gammal och renoverat, brukar åka dit på somrarna och ta ungarna till Powerpark.
Frågetecknen många och jag vill börja ha svar
Jag kan inte tänka mig att dessa bilar kom ut från fabriken eller rullade ut från bilaffären i denna kvalitet som JohnWayne har lyckats få på denna bil, denna är säkert av MKT högre kvalitet. Fan vad fin den blir, njuter av att se alla detaljer på bilen som är så jäkla fina.
Vart 50km söderut från Vasa bor du JohnWayne?
Min farmors barndomshem är i Ilmajoki i Koskenkorva, huset står kvar ännu och är över 100 år gammal och renoverat, brukar åka dit på somrarna och ta ungarna till Powerpark.
Åj åj åj vilket uppmuntande
Jag bor i Korsnäs, världens mest svenskspråkiga kommun (åtminstone under 90-talet). Jag har kört igenom Koskenkorva några gånger så jag vet ju var det är
Kom och hälsa på nästa gång du är i Finland (bara vi slipper detta corona elände )