Hej alla, nu har det hänt lite med bilen, satt i motorn för att se så att grenröret passade med då¨slog det mig att jag måste flytta mitt oljefilter för det kommer bli riktigt varmt om det sitter där det gör orginal så får köpa en adapter, sen så byggde jag en värgesköld bakom grenröret så det skyddar oljekylarslangarna. kommer bilder ikväll
Att ha en sänkt bil är som ha en stor k[u]k med erektionsproblem..... Totalt värdelöst
..han är ju übersnabbish....svosh, svosh. borta med vinden....
-------------------------------------------
Dom säger att man inte kan köpa kärlek för pengar... Då har dom inte åkt Audi!
jag gillar vingmuttrarna på ventilkåpan jag har alltid haft en liten fantasi om att bygga nånting med bara vingmuttrar alltså en cykel eller moppe eller vad som helst xD
Att ha en sänkt bil är som ha en stor k[u]k med erektionsproblem..... Totalt värdelöst
Blev lite gjort idag, kapade upp bakom oljekylaren så den får in luft igenom frontplåten, nu ska det handlas lite an kopplingar, slang och oljefilterflyttare när lönen kommer, sen så måste det inhandlas stålkamdrev, topplocks packning, bättre btr med manometer och lite sånt småpill