Du får det å se lätt ut Tokken så ja måst nog pröva själv.
Inte i ett ljudbygge i sån där storlek som du håller på med men ett litet system iaff till att börja med. Jag måst ju pröva iaff annars lär man sej inget.
me
Tokken skrev:
Darkus skrev:
undra hur mycket kg spackel och plast det går åt till ett sånt bygge.
Gör inte åt med så mycket spackel faktiskt.. Gör man ett bra underarbete så går det åt väldigt lite spackel.
Polyester däremot går det ju ett en och annan skvätt.
Du får det å se lätt ut Tokken så ja måst nog pröva själv.
Inte i ett ljudbygge i sån där storlek som du håller på med men ett litet system iaff till att börja med. Jag måst ju pröva iaff annars lär man sej inget.
me
Tokken skrev:
Darkus skrev:
undra hur mycket kg spackel och plast det går åt till ett sånt bygge.
Gör inte åt med så mycket spackel faktiskt.. Gör man ett bra underarbete så går det åt väldigt lite spackel.
Polyester däremot går det ju ett en och annan skvätt.
Precis.. Jag fick lära mig det mesta i början på trail and error, bra sätt att lära sig ändå trots att det kostar en del pengar.
Hoppas det.. Varje gång det spacklats eller plastats har den fått sättas tillbaka på plats, risken att den slår sig har varit överhängande. Lite fix kvar men snart så!
Skulle ju vara schysst och så men njaaa.. går inte åt så stora mängder ändå.
sen hade nog känns lite konstigt med en stor biltema dekal på sidan av bilen såg deras demobil elr vafan de va på vallåkra för nåt år sen en bmw med 6 st avgasrör och 8" basrör inslängt i bakluckan
Skulle ju vara schysst och så men njaaa.. går inte åt så stora mängder ändå.
sen hade nog känns lite konstigt med en stor biltema dekal på sidan av bilen såg deras demobil elr vafan de va på vallåkra för nåt år sen en bmw med 6 st avgasrör och 8" basrör inslängt i bakluckan
Haha ja näe biltemalogga på bilen lär det nog inte bli.