Den typen av träffar faller mig inte riktigt i smaken, hade dom börjat betyyydligt tidigare och faktiskt hållt på ett tag och kunnat erbjuda ström på något vis så kanske. Tycker det är lite A6-känsla..
Sen skaffar man sig till tillstånd om man vill ha en ordentlig träff, fast vad vet jag.. det kanske dom har ordnat.
Inte för att dissa träffen men min bil platsar sådär där..
Tar du det aldrig lugnt? Blir det en E39 som ska kunna brukas normalt också eller rent showbygge igen?
va är vittse med att ta de lugnt? de e ju inte direkt kul iaf..
Jag är väl fortfarande i den åldern som tycker det är roligt att åka flera varv på stan en kväll och spela skiten ur grejerna. När man tröttnar på det så blir det väl enbart byggandet som är roligt..
Tar du det aldrig lugnt? Blir det en E39 som ska kunna brukas normalt också eller rent showbygge igen?
Jag är väl fortfarande i den åldern som tycker det är roligt att åka flera varv på stan en kväll och spela skiten ur grejerna. När man tröttnar på det så blir det väl enbart byggandet som är roligt..
haha.. de sluta jag med för typ 10 år sen... bara suckar när man ser alla "blöjraggare" på stan som gör så.. för lite pinsamt e de..
haha.. de sluta jag med för typ 10 år sen... bara suckar när man ser alla "blöjraggare" på stan som gör så.. för lite pinsamt e de..
Vad ska man annars ha grejerna till om inte spela skiten ur dem medans man åker?
Vad ska man annars ha grejerna till om inte spela skiten ur dem medans man åker?
Visst att man spelar om ska åka nånstans men att bara åka runt på stan för att spela fattar jag inte riktigt vitsen med.
Då e de bättre att man tar den tiden å gör nå nytta.