2524
Sök

Komplettera Motorvärmare, Calix

BFO
130 Inlägg
24 oktober 2011
Trådstartare
Hej!

Har hittat en kontakt under huven på min nyköpta Caddy från -98. Det står Calix på locket och det är bara till motorn, ingen gren till kupén.

Min fråga: då det inte verkar vara så enkel att hitta delar till dessa så undrar jag vilken som är den billigaste lösningen för att förgrena till ett kupéuttag? Byta ut allt till nytt eller brinna det någon billig lösning?

Mvh

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
24 oktober 2011
Svårt att få tag i ??

Alla större bildelsaffärer har ju calix...

Fast om det är den gamla, lite större, kontakten kan det kanske vara värre.

Kolla blocket och tradera tex om det nu skulle vara gamla kontakten, där dyker upp mycket grejor som ofta är nya också.

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

BFO
130 Inlägg
24 oktober 2011
Trådstartare
TBOC_Razor skrev:
Svårt att få tag i ??

Alla större bildelsaffärer har ju calix...

Fast om det är den gamla, lite större, kontakten kan det kanske vara värre.

Kolla blocket och tradera tex om det nu skulle vara gamla kontakten, där dyker upp mycket grejor som ofta är nya också.

Jag är inte dum i huvudet, självklart gamla kontakten. Den nya hittar man ju nästan på Ica.

Kabel till vägguttag fanns på mekonomen. Däremot grenledning var det värre med. Får väl kika runt på blocket och diverse begagnat.

Med vänlig hälsning

Sök