Ganska konstig fråga, men ja. Vad tycker ni man ska ha för ändrör/slutrör? kromat, stort runt, ovalt ja finns en uppsjö av det. Men vad skulle passa på min? Kommer byta ut sista ljuddämparen med för den har rostat sönder. Men ljuddämpare har jag ligger redan så det är slutröret som gäller.
Mvh Gronwalls
Senast redigerat av Gronwalls (26 oktober 2011)
MOTÖRHEAD <3
Alla band är kass jämfört med Motörhead.
Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra
jag var väldigt sugen på en dieseljaps med 4,5 utblås, tror det kan bli snyggt om bara får se själva utblåset. titta på " tyfon1 " på hans 850, nästan samma bil, dock har han dubbla antingen en sån eller fyra tums rund en sån som på bilden ovanför eller så kan du titta in på min och se också
ska också skaffa ett till min s70, när ni snackar 4 tum, visst menar ni utblåset och inte infästningnen? så man inte får nåt monsterrör om man beställer!
ska också skaffa ett till min s70, när ni snackar 4 tum, visst menar ni utblåset och inte infästningnen? så man inte får nåt monsterrör om man beställer!
Det är utblåsets diameter som är 4 tum, på min bil är själva avgassystemet 2,5 tum