Han beställde dom via jobbet. Han kan ta hem sådanna och det ta normalt 4-8 dagar. Är du intresserad kan jagbeställa åt dig. Hur många vill du ha? Är de 12v motstånd du vill ha?
Vill först bara tacka alla som hjälper mig med bilen. Flickvän, familj, vänner och sponsorer. Tack.! Har fixat trycket som ska vara p åtröjorna under mässorna i sommar. framsidan på tröjan är lite hemligt. Men vill lägga upp denna bild iaf. Så ni som hjälper till ser att jag uppskattar er.!
Fick nytt mail från Christian idag. Alltid lika roligt att få mail av han. Han har lagt 3e lagret klarlack nu. Börjar ju blänka riktigt bra nu. Vet inte hur många lager som ska läggas. Men eftersom kolfibret suger åt sig av klarlacken så läggs några lager. Samt kanske nått lager i sommar med.
Idag kom det post från Bilvårdsexperten.! vill först bara tacka dom för attdom är med och sponsrar och att dom tror på mig. Tänkte jag skulle testa produkterna så fort jag har bilen tillbaka. Samt att klarlacken har härdat till 100%. Ser fram imot detta. Ska bli riktigt kul. Samt ha något som gör att det blänker lite extra både i vardagen och på utställningarna i sommar.!
Om det är mig så kom jag inte med på Elmia eller gatbilars monter.
Hoppas jag kommer dit och tävlar lite i billjud i alla fall.
Aha, trodde du skulle dit Synd ju..
Men det e najs
Det som är synd är att vi som ställer ut inte kan ta ut bilarna på kvällarna . Skulle gärna tagit några bilder på hans och min RX8. Hade varit riktigt nice