eMmet skrev:
AIC skrev:
Nu har jag beskådat detta underverk och mirakel till farkost. Fick en förhandstitt på den för bara någon timme sedan. Grymt fin kärra alltså. Svaret på vilken av de 500 det var var att det var nummer 2, som även visades på Frankfurtmässan. Så antingen finns det två i Sverige eller så är det någon någonstans som inte fått korrekta uppgifter. För, Minister, visst var den du kollat på i Sthlm nr. 15? En av säljarna på Lexus Gbg som var på plats drog iväg i den en liten sväng runt kvarteret. Kan säga att ljudet är fantastiskt. Den är relativt tyst på tomgång men varvar upp med ett vrål på en bråkdels sekund. Har nog aldrig hört en bil varva upp och ner så snabbt som denna gör. Grym kärra rätt upp och ner. Otrolig bil faktiskt... Klart värd 5 mille.
Det jag fick höra var att det är samma som var med i topgear och att det handlade om en förseriebil som inte skulle räknas till dom 500. Min egen gissning är att just denna bilen kommer sluta som museiföremål eller pressas som många andra förseriebilar.
Ja hörde samma sak, verkade som ägaren var där i Göteborg oxå, tyckte ja? dom tankade när ja va där o han satte sig i bilen o sa att de räckte osv osv... inte svensk ofc... frågan ä väl vad P015 står för om de inte ä en av dom 500?
![tongue](img/smilies/tongue.png)
-My Way - Side Ways!-
En gång Japsare... Alltid Japsare!