3895
Sök

Köpa kjolpaket från "bodykits.com"?

BornStreetracer
197 Inlägg
7 november 2011
Trådstartare
Gokväll allihopa!

Satt inne o kollade runt lite på olika kjolpaketshemsidor, och hittade www.bodykits.com

är det någon seriös sida tro? priserna ligger ju väldigt bra till på vissa modeller inklusive frakt?

Mvh/Persson

Japanese Engineering
690 Inlägg
7 november 2011
Har själv aldrig vågat handla därifrån men varför inte bara köra med riktiga delar istället? Finns mängder med bra bodykits till CRX (utgår från att du letar till den) som inte är "överdrivna" och ser riktigt bra ut.

Letar du efter delar till 32an så säger jag Veilside front läpp, Nismo sidokjolar och kolfiber diffuser med Vortex generators.
Senast redigerat av 1EVOXIN1 (7 november 2011)

"Engineering alone has no magic machines have no soul its inspiration that transforms movement into emotion"/Infiniti

BornStreetracer
197 Inlägg
7 november 2011
Trådstartare
1EVOXIN1 skrev:
Har själv aldrig vågat handla därifrån men varför inte bara köra med riktiga delar istället? Finns mängder med bra bodykits till CRX (utgår från att du letar till den) som inte är "överdrivna" och ser riktigt bra ut.

Letar du efter delar till 32an så säger jag Veilside front läpp, Nismo sidokjolar och kolfiber diffuser med Vortex generators.

hehe tackar för svar! men letar faktiskt i förväg inför nästkommande bil som till 99% kommer bli en Honda NSX / Acura NSX och dom är ju inte allt för vanliga att hitta kjolpaket till tyvär.

Japanese Engineering
690 Inlägg
7 november 2011
Persson_307 skrev:
1EVOXIN1 skrev:

hehe tackar för svar! men letar faktiskt i förväg inför nästkommande bil som till 99% kommer bli en Honda NSX / Acura NSX och dom är ju inte allt för vanliga att hitta kjolpaket till tyvär.

Du ska inte misshandla en NSX med kjolpaket du har två val: Enkel styling med genuina delar eller Veilside Fortune.

Enkel styling + fina fälgar med bra stance, fet kolfiber diffusor och kolfiber läpp fram. Sedan om du vill gå lite längre så finns det massivs med delar i Japan, Mugen och Spoon tillverkar mycket.

"Engineering alone has no magic machines have no soul its inspiration that transforms movement into emotion"/Infiniti

BornStreetracer
197 Inlägg
8 november 2011
Trådstartare
1EVOXIN1 skrev:
Persson_307 skrev:
1EVOXIN1 skrev:

Du ska inte misshandla en NSX med kjolpaket du har två val: Enkel styling med genuina delar eller Veilside Fortune.

Enkel styling + fina fälgar med bra stance, fet kolfiber diffusor och kolfiber läpp fram. Sedan om du vill gå lite längre så finns det massivs med delar i Japan, Mugen och Spoon tillverkar mycket.

tänkte på det billigaste diskretaste som tilläggsläpp under org kjolen fram, addon's på sidokjolarna och en diffusor baktill, väldigt stilrent och snyggt.

194 Inlägg
11 november 2011
att sätta veilside fortune kitt på en NSX ÄR att våldta bilen....

Orginal med finish å nån xtra läpp fram + möjligtvis R vingen bak å nån diskret diffusor e mina 2 cents..

Japanese Engineering
690 Inlägg
11 november 2011
JDM_project skrev:

Orginal med finish å nån xtra läpp fram + möjligtvis R vingen bak å nån diskret diffusor e mina 2 cents..

Håller inte alls med! Ser fabriksmonterat ut om man låter ett proffs montera!

7 277 Inlägg
11 november 2011
1EVOXIN1 skrev:
JDM_project skrev:

Håller inte alls med! Ser fabriksmonterat ut om man låter ett proffs montera!

Det mesta kan väl se fabriksmonterat ut om proffs har gjort det cool

964 Inlägg
11 november 2011
HONDA NSX eller MAZDA RX7 ser så sjukt bra ur med Fortune kit.

Något jag skulle vilja ha på rx7an utan tvekan.

Söker ni dekaler eller material till bilmässor?
Gå in på DEKORTEKNIK.COM
Eller följ oss på Facebook:
Gå in och gilla!

BornStreetracer
197 Inlägg
12 november 2011
Trådstartare
ska vi prata om hur snyggt fortune kittet serut eller faktiskt svara på min fråga?

Japanese Engineering
690 Inlägg
13 november 2011
http://vimeo.com/19900711

Widebody men har fortfarande kvar orginal linjer.
Senast redigerat av 1EVOXIN1 (13 november 2011)

194 Inlägg
13 november 2011
1EVOXIN1 skrev:
http://vimeo.com/19900711

Widebody men har fortfarande kvar orginal linjer.

ja det där e nått helt annat! Varför visa denna feta NSXen å även prata om fortune kitt?? Detta är straight sex rakt igenom! Fortune e nått äckligt fult som kom till efter de dära riktigt as dåliga rullarna FAst and the furios filmerna...

Men detta är GT vagn sex

170 Inlägg
2 april 2012
Ingen som har veilside fortuna kit tillsalu? Till NSX
Senast redigerat av Snagge (2 april 2012)

Bromölla
Projektråd till supran: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=167349

Sök