Så nu kommer en liten update. i Fredags fick jag ett kul SMS från posten. Mina grejjer hade kommit. Va bara och åka och hämta. Sen när jag kom hem så va det bara att sätta igång!
så här såg den ut vinterklädd
Grejjerna hade kommit
Här är en bild utan grill!
Efter lite "Mycket" Pill så fick jag även ur lyktorna. Hade aldrig tagit bort lyktor tidigare så jag följde beskrivningen som va med. Där stog det att man skulle ta bort hela fronten. (Dum som jag var kollade jag inte heynes först) så jag tog bort fronten. vilket var jävligt pilligt. tog 2 timmar tror jag. När jag gjort det insåg jag att det var mycket lättare än vad som stod. Jag lyckades få bort dem till slut iallafall.
Men för att få dit de nya var jag faktiskt tvungen att ta bort fronten.
Va lite elfix på lyktorna också för att jag skulle få det som jag ville. De skulle lysa på parkeringsljuset!
Till slut fick jag även det att funka!
Så då va det bara att skruva fast grejjerna. Använde alla originalskruvar vilket jag inte skulle ha gjort. I all iver att få det klart klockan 12 på natten så va originalskruvarna för långa och gick igenom lyktorna
så det blir till att täta för att slippa fukt. När de va på så funkade de iallafall.
Nya lyktorna samt nya grillen! Blev riktigt nöjd!
Bild i mörker.
Kommer med bättre bilder om ett tag. Satte även dit skärmblinkersen men har ingen bild på det!