Frode har mitt tlf nr och han har även alla uppgifter han behöver. Efter att Elvis slutade som importör, så har Frode själv ringt mig och beställt grejor. Men som sagt innan, så har det varit lite sådär med betalningen som jag fortfarande väntar på (7 månader nu). Tycker det är konstigt att Kim måsste göra mig uppmärksam på ditt problem och inte Frode som kan få tag på mig utan problem. Att Frode inte ens kan lämna ett intyg verkar ju också vara lite sådär... Om du har köpt dessa basar inom senaste 10 månaderna så kände Frode till att han skulle kontakta mig direkt om det var något. Hur gamla basarna är nu är ju svårt att säga, men Frode måsste ha haft dom i alla fall 1 år. Oavsett vi vill gärna hjälpa, men vi måsste på något sätt ha en form utav köpes intyg. Annars är det ju lite svårt att styrka vart basarna kommer ifrån och när dom köptes.
Om Ljudgaragen har sålld dom begagnade till dig och fått pengar, så ingår det ju i bokförningen som en försäljningen och då måsste det på ett vis finnas underlag på detta. Om det inte finns, då kanske pengarna tog vägen en annan stans, men det får Skatteverket reda ut...
Senast redigerat av b2audiodk (16 november 2011)