2896
Sök

Angående: Träffar i Uppsala 2012?

796 Inlägg
18 januari 2012
Trådstartare
Men såhär kan man ju säga: Sköter sig inte folk och sladdar samt förstör så är de inte välkommna i fortsättningen!

Hemma bra, garaget BÄST!

764 Inlägg
18 januari 2012
mrpalmer skrev:
Men såhär kan man ju säga: Sköter sig inte folk och sladdar samt förstör så är de inte välkommna i fortsättningen!

Det håller jag med om till 100%!

46 Inlägg
18 januari 2012
så kan du säga ja, men de funkar inte riktigt så, om du inte var med i jakobsberg, så ska du veta att det blev ett jävla liv, efter en sån händelse!

111 Inlägg
18 januari 2012
vad äre för meninga att först gnälla att de alldrig e nå träffar sen när jag j3sp3r å ann-marie fixar en träff då ska de börja gnällas heltplötsligt på att de e fel sorts träff å fel sorts objekt som kommer å skit fan va glada att vi ens fixar en träff de e ju bara för socailt smile vill man inte prata med dom som tar epan dit lr hur de är kan ju bara skita i å snacka med den / dom

796 Inlägg
18 januari 2012
Trådstartare
Vet inte vad ni är van med för standard, men de jag skriver ovanför står jag för, och skiter väl fullständigt i om ni håller med eller inte. Men sålänge de INTE sker i Ikea-Parkeringshus så är de väl OK men iaf jag vill inte ha en nersprutad bil av gammalt gummi och gruskorn. Visst är de bra att ni tar tag i de, men jag är inte lika positiv som er till att epor/a-traktorer ska få delta.

Hemma bra, garaget BÄST!

46 Inlägg
18 januari 2012
Ja duger det inte, får du hitta ngt annat som passar dig!
de är lika välkomna som vi är på deras träffar!

111 Inlägg
18 januari 2012
hehe bra de då va ju det avklarat domhar ju stora parkeringar utan för ikea garaget:P där får dom leka om dom ska hålla på med det-.-

357 Inlägg
18 januari 2012
Bara folket som ska hålla på och "sladda" osv håller sig utanför P-garaget så är det väll lugnt.. Sladdas det osv i P-garaget i Ikea kan vi räkna med att det är sista gången vi kommer få stå där.. Det åker jämnt vakter där och ser dom att det är någon som sladdar eller leker där, ringer dom polisen direkt och då är det slut lekt..
Stor risk att det sker olyckor också..

Hoppas på att detta blir minst lika bra som träffen i höstas. tongue
Senast redigerat av AntonEriksson (18 januari 2012)

Finraggare
2 381 Inlägg
18 januari 2012
Förstår inte vad det är som är så svårt - ge fan i att elda gummi bland bilarna oavsett om du kör Viper, Magnum, Mustang, BMW, Japs eller EPA. Sladda gör man på annat ställe om man nu vill svarva däck - själv föredrar jag att få ner krämen i backen och åka ifrån er allihopa smile

I love being a nobody - because nobody is perfect.

796 Inlägg
18 januari 2012
Trådstartare
Håller med er till fullo! Om ni har Facebook kan ni se evangemanget där: https://www.facebook.com/#!/events/133128673472546/

Känns stabilt och seriöst med en 940 som kokat typ som "visningsbild"

Hemma bra, garaget BÄST!

Finraggare
2 381 Inlägg
18 januari 2012
2, passagerare får självklart dricka, inte förare..

Sluta nu - sprit och bilar går inte ihop - det tar 2 sek så sitter det glaskross över halva parkeringen... Skall ni göra detta till något återkommande och seriöst så får ni se till att skärpa upp det från dag 1

I love being a nobody - because nobody is perfect.

46 Inlägg
18 januari 2012
om nu inte mr palmer har lärt sig att läsa så står de att sladda sker utanför??smile
och va fan har bilden med att göra om träffen e seriös lr inte, men om du nu e så rädd för att din saab ska bli skadad kanske du inte ska vara på träffar, utan hålla dig i garaget ist o försöka få bilen att gå.

796 Inlägg
18 januari 2012
Trådstartare
Ann-Marie skrev:
om nu inte mr palmer har lärt sig att läsa så står de att sladda sker utanför??smile
och va fan har bilden med att göra om träffen e seriös lr inte, men om du nu e så rädd för att din saab ska bli skadad kanske du inte ska vara på träffar, utan hålla dig i garaget ist o försöka få bilen att gå.

Du verkar ha missat svenskalektionerna i skolan du, fråga mig inte varför. Jadu, vet inte hur mycket hjärnkapacitet du har, men de säger väl säg självt? Man vill att en träff ska bli så seriöst som möjligt, eller iallafall jag. Då ska man kanske INTE ha en visningsbild där en 940 kokar, utan snarare nått mer seriöst foto för att locka mer folk. Och förövrigt, min bil går, mycket bra! Likaså resten av famliljens Saabar. Sen är de väl en självklarthet att ens bil inte ska bli nersprudat med gruskorn och gummi bara för man är på en bilträff? Tycker ni Volvo-raggare kan ha en egenträff om ni tycker sånt är okej.

Hemma bra, garaget BÄST!

46 Inlägg
18 januari 2012
mrpalmer skrev:
Ann-Marie skrev:

Du verkar ha missat svenskalektionerna i skolan du, fråga mig inte varför. Jadu, vet inte hur mycket hjärnkapacitet du har, men de säger väl säg självt? Man vill att en träff ska bli så seriöst som möjligt, eller iallafall jag. Då ska man kanske INTE ha en visningsbild där en 940 kokar, utan snarare nått mer seriöst foto för att locka mer folk. Och förövrigt, min bil går, mycket bra! Likaså resten av famliljens Saabar. Sen är de väl en självklarthet att ens bil inte ska bli nersprudat med gruskorn och gummi bara för man är på en bilträff? Tycker ni Volvo-raggare kan ha en egenträff om ni tycker sånt är okej.

men va e det du inte förstår har du aldrig vart på ikea? det finns ett garage under ikea där vi ska vara, och att sladda sker ute på parkeringen,  och varför skulle bilen blir ner sprutad med grus när du står i ett garage, vart parkerar du bilen när du handlar?
Nu är det så att jag o jesper har fixa träffen och om den inte duger för dig så har vi verkligen inte tvingat dig att komma. vi fixar träffen hur vi vill. och om du vill göra ngt annat får du göra de sluta diskutera, för vi har bestämt hur vi ska ha träffen, och den ändå som klagar är du.

796 Inlägg
18 januari 2012
Trådstartare
Ann-Marie skrev:
mrpalmer skrev:
Ann-Marie skrev:

men va e det du inte förstår har du aldrig vart på ikea? det finns ett garage under ikea där vi ska vara, och att sladda sker ute på parkeringen,  och varför skulle bilen blir ner sprutad med grus när du står i ett garage, vart parkerar du bilen när du handlar?
Nu är det så att jag o jesper har fixa träffen och om den inte duger för dig så har vi verkligen inte tvingat dig att komma. vi fixar träffen hur vi vill. och om du vill göra ngt annat får du göra de sluta diskutera, för vi har bestämt hur vi ska ha träffen, och den ändå som klagar är du.

Jo, de har jag. Men om man tänker efter, hur brukar de bli på en träff? Ta t.ex. Fnm, hur många gånger har de inte slutat med att folk varit förbannade på människor som sladdat där de egentligen inte fick? Bara för att ni skriver att de ska ske utanför så finns de många som inte bryr sig ett piss om andras egendomar. Ja, bra intiativ men för att få den "ultimata" träffen tror iallafall jag de krävs att folk får säga sin åsikt om vad de tycker kan ändras för att få de trevligare för alla, just saying!

Aja nog om detta.

Hemma bra, garaget BÄST!

111 Inlägg
18 januari 2012
klockrent ann-marie fan helt på din sida ja:)

46 Inlägg
18 januari 2012
mrpalmer skrev:
Ann-Marie skrev:
mrpalmer skrev:

Jo, de har jag. Men om man tänker efter, hur brukar de bli på en träff? Ta t.ex. Fnm, hur många gånger har de inte slutat med att folk varit förbannade på människor som sladdat där de egentligen inte fick? Bara för att ni skriver att de ska ske utanför så finns de många som inte bryr sig ett piss om andras egendomar. Ja, bra intiativ men för att få den "ultimata" träffen tror iallafall jag de krävs att folk får säga sin åsikt om vad de tycker kan ändras för att få de trevligare för alla, just saying!

Aja nog om detta.

ja men nu e det så att fnm har en speciell parkering på barkaby där det ska sladdas nu, va jag vet har det inte vart ngt problem!! och alla har skött sig utmärkt, och eftersom de flesta känner varandra i uppsala så tror jag inte att det ska bli ngt problem att komunicera. och om de blir de så löser vi de.roll

764 Inlägg
18 januari 2012
Nej nu måste jag ta mrpalmer:s sida!

Måste ärligt säga att mitt uppe i diskutionen om hur vi skulle gå till väga så slängs det upp en träff!
Alla frågetecken borde klart lösas innan någon får för sig något...

Det vill säga om man vill ha en SERIÖS träff!

Skulle satsa stort till våren då alla finbilar kommer ur vinterdvalan big_smile

796 Inlägg
18 januari 2012
Trådstartare
TurboLundin skrev:
Nej nu måste jag ta mrpalmer:s sida!

Måste ärligt säga att mitt uppe i diskutionen om hur vi skulle gå till väga så slängs det upp en träff!
Alla frågetecken borde klart lösas innan någon får för sig något...

Det vill säga om man vill ha en SERIÖS träff!

Skulle satsa stort till våren då alla finbilar kommer ur vinterdvalan big_smile

Skönt att nån verkar göra de, tycker även de kameramannen nämnde, alkohol och bilträff? That´s a big NONO!

Hemma bra, garaget BÄST!

46 Inlägg
18 januari 2012
j3sp3r skrev:
klockrent ann-marie fan helt på din sida ja:)

fint de, de som kommer verkar ju också va de cooltongue

Sök