Jag skulle nog aldrig våga dra upp en hel limousine i karossvagga, känns ju livsfarligt. så du menar alltså att bilen bara skulle väga 1 ton? Du hade tur som fick ut pengar trots att verktygsboden inte verkar ha gjort något fel.
det har jag med, men stativet var väl ställbart på längden innan med så då borde den väl vara avsedd för lite större bilar också. därför så skulle det inte vara problem att hänga upp en limo på 15-1700 kg i den tycker jag..
det har jag med, men stativet var väl ställbart på längden innan med så då borde den väl vara avsedd för lite större bilar också. därför så skulle det inte vara problem att hänga upp en limo på 15-1700 kg i den tycker jag..
Såg att det stod att den skall tåla 1 ton. Då är det inte lustigt att den brakade då jag med tror att den måste väga mer.
Till och börja med så hissade jag upp min donator kaross (965a helt tom!) och det var då den gick av! O vill ni ha bildbevis så finns det.. Vill ni komma med kommentarer som rör detta så kan ni pm:a mej! Tack !/ BynnRacing
Han håller på med en e30 drift edition just nu. Den ska va klar till Karlskoga drift meet 18 maj med Angry Drift Team. Efter det så ska arbetet på bilen återupptas är det tänkt iallafall
"Man måste plocka isär något för att kunna lära sig att sätta ihop det igen"
Skriv en kommentar om vad du tycker och lägg en röst på någon av bilarna. Kolla också in mitt projekt 960 T5 .
Angry Drift Team