4474
Sök

Extraljus inkoppling s80 nyare v70mm

Performance meck
342 Inlägg
26 november 2011
Trådstartare
Hallå fått tag i en s80 att frakta mig i ivinter men ljuset är ju lika bra som det är orginal
så någon som provat att bara montera ström tjuv på kabeln o köra med separata relän eller måste man köpa volvos snor dyra sats?

Mvh viktor

210 Inlägg
26 november 2011
940 turbo och 745 glt, men det är s80:in som du ska åka i på vintern? yikes

Aja, on topic:

Det är vel bara att ta tjuvström och vanliga relän, varför göra annorlunda på en "nyare" bil? smile

59 Inlägg
27 november 2011
andreasliljemark skrev:

Aja, on topic:

Det är vel bara att ta tjuvström och vanliga relän, varför göra annorlunda på en "nyare" bil? smile

För att det kommer se ut som ett ormbo

210 Inlägg
27 november 2011
skoga skrev:
andreasliljemark skrev:

Aja, on topic:

För att det kommer se ut som ett ormbo

De går inte dra snyggt då menar du eller ?

I min bil syns ingenting av kablarna till extraljusen, om du inte letar vill säga!

Performance meck
342 Inlägg
27 november 2011
Trådstartare
Måste ha någon bil som jämt startar du kan vara lugn hinner nog med ett par sjufyranoller innan våren kommer:)
Är canbus system Lasse jag oroar mig för allt är inte som en sur 240 förgasare tyvärr...

Trätekniker
387 Inlägg
27 november 2011
ja koppade från orginal lyset till mina extraljus. Inget man ser å de funkar bra!

Blivande expert på Focus!
Kan jag inte, lär jag mig!
-------------------------------------------------------------
Han som drack sprit i smyg ville bli hemlighetsfull.......

529 Inlägg
28 november 2011
Du behöver inte ens tjuva ström från helljuset. Köp knappen på volvo och koppla in den så får du styrström till en kontakt vid vänster framskärm under luftfiltret, sen så kopplar du bara in egna relän. Så gjorde jag och det funkar kanon!

"'Cause tramps like us, baby we were born to run" - Springsteen

Performance meck
342 Inlägg
28 november 2011
Trådstartare
JimpeBoy skrev:
Du behöver inte ens tjuva ström från helljuset. Köp knappen på volvo och koppla in den så får du styrström till en kontakt vid vänster framskärm under luftfiltret, sen så kopplar du bara in egna relän. Så gjorde jag och det funkar kanon!

det går allso köpa det löst? du är ju underbar tack ska du ha!
Mvh viktor

Sök