Jag förstår inte vad ni ska med vingar till? Ni kör Volvo?
mycket bra sagt!!!
åk hem till djungeln med din skrothög du. å klättra upp i ett träd men ge fan i frukten. . äckel unge. antagligen har folk vingar för dom tycker det är fint. dom sitter ju inte där orginal itan anledning.
mycket bra sagt!!!
åk hem till djungeln med din skrothög du. å klättra upp i ett träd men ge fan i frukten. . äckel unge. antagligen har folk vingar för dom tycker det är fint. dom sitter ju inte där orginal itan anledning.
hahahahahahhahahahahhahaha ooops nån tog illa upp hahahahhahaha
mycket bra sagt!!!
Den enkla sanningen är väl att det finns köpare till dessa vingar. Om ni ger fan i o köpa snodda prylar så försvinner ju marknaden för småtjuvarna. Gäller ju både vingar och ljudprylar.
GPS-iden spricker på att mottagaren måste ha hysat fri sikt mot himlen, så en vinge i källaren lär inte berätta var den är.
någon som har blivit av med en silvergrå R vinge med svart läpp?... då jag har fått tag i en i sprucket skick...
OBS!.. jag kräver bevis för att det är din vinge.. tänker inte lämna ifrån mig den till någon som påstår sig vara den"rätta" ägaren bara för att denna person vill ha en!.
MVH//Daniel
Med vänliga hälsningar / Best regards Daniel Kronvall-Pedersen Webmaster @ Team-Overdrive.tk http://www.team-overdrive.tk
Hehe och du menar att en vinge skulle passa bättre på din slöa j^vla VW Hora då eller?
Nej, usch. Bara småkillar med keps och självhävdelsebehov som sätter vingar på bilar som inte behöver det.
men du har ju inte ens någon bil.. ja jag har kanske fem men min ekonomi är inte den bästa heller
Om jag inte minns helt fel så hade lundwall en blå VW Bora innan han (äntligen) försvann till Amsterdam.... I hans pres står det nu att han har en 740....undra om den har vinge...!