4108
Sök

Min R-vinge stulen!!

643 Inlägg
21 augusti 2007
rs niklas skrev:
lundwall skrev:
Jag förstår inte vad ni ska med vingar till? Ni kör Volvo?

mycket bra sagt!!!

åk hem till djungeln med din skrothög du. å klättra upp i ett träd men ge fan i frukten. . äckel unge. antagligen har folk vingar för dom tycker det är fint. dom sitter ju inte där orginal itan anledning.

Avstängd
653 Inlägg
21 augusti 2007
Svenss0n skrev:
rs niklas skrev:
lundwall skrev:

mycket bra sagt!!!

åk hem till djungeln med din skrothög du. å klättra upp i ett träd men ge fan i frukten. . äckel unge. antagligen har folk vingar för dom tycker det är fint. dom sitter ju inte där orginal itan anledning.

hahahahahahhahahahahhahaha ooops nån tog illa upp roll hahahahhahaha

Jag har rätt i vad jag än säger.

86 Inlägg
21 augusti 2007
Svenss0n skrev:
rs niklas skrev:
lundwall skrev:

mycket bra sagt!!!

Ha Ha dagens bästa... Kika på Jägarna nyligen?
Senast redigerat av golf_fille (21 augusti 2007)

3 Inlägg
21 augusti 2007
Den enkla sanningen är väl att det finns köpare till dessa vingar.
Om ni ger fan i o köpa snodda prylar så försvinner ju marknaden för småtjuvarna.
Gäller ju både vingar och ljudprylar.

GPS-iden spricker på att mottagaren måste ha hysat fri sikt mot himlen, så en vinge i källaren lär inte berätta var den är.

1 297 Inlägg
21 augusti 2007
varför inte spöa upp någon som uppenbarligen säljen en stulen vinge? Då gör man ju någon ovetande glad iaf smile

5 198 Inlägg
21 augusti 2007
MrTobias skrev:
varför inte spöa upp någon som uppenbarligen säljen en stulen vinge? Då gör man ju någon ovetande glad iaf smile

Så då blir man lika olaglig som den som köper/säljer vingen,, å det skulle va bättre,,, Så då kan nån spöa den som spöade den som säljer vingen ? ,,,

Skogs Arbetare
413 Inlägg
21 augusti 2007
gamlingen skrev:
MrTobias skrev:

Så då blir man lika olaglig som den som köper/säljer vingen,, å det skulle va bättre,,, Så då kan nån spöa den som spöade den som säljer vingen ? ,,,

Måste man inte spöa den som spöadeX3, ne, men det är ju så idiotiskt dumt, och dom undrar varför allt är så dyrt...

Go For It!!

Team Pro5
313 Inlägg
21 augusti 2007
någon som har blivit av med en silvergrå R vinge med svart läpp?... då jag har fått tag i en i sprucket skick...

OBS!.. jag kräver bevis för att det är din vinge.. tänker inte lämna ifrån mig den till någon som påstår sig vara den"rätta" ägaren bara för att denna person vill ha en!.

MVH//Daniel

Med vänliga hälsningar / Best regards
Daniel Kronvall-Pedersen
Webmaster @ Team-Overdrive.tk
http://www.team-overdrive.tk

103 Inlägg
21 augusti 2007
Tjöt i en meningslös tråd som startade för 1 år sen?.... Den där vingen e nog glömd sen länge....

Better stay on the road, the road to heaven

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
21 augusti 2007
Sahlis skrev:
Tjöt i en meningslös tråd som startade för 1 år sen?.... Den där vingen e nog glömd sen länge....

Så sant... Finns vingar på skroten också.. Där köpte jag min R-vinge jag hade på min 242...
Alla vingar jag har haft på mina bilar faktiskt.. lol

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

Team Pro5
313 Inlägg
21 augusti 2007
om det gäller den jag skrev om så tror jag nog inte det..

Med vänliga hälsningar / Best regards
Daniel Kronvall-Pedersen
Webmaster @ Team-Overdrive.tk
http://www.team-overdrive.tk

755 Inlägg
21 augusti 2007
lundwall skrev:
Kaliber_ skrev:
lundwall skrev:

Hehe och du menar att en vinge skulle passa bättre på din slöa j^vla VW Hora då eller?

Nej, usch. Bara småkillar med keps och självhävdelsebehov som sätter vingar på bilar som inte behöver det.

men du har ju inte ens någon bil.. ja jag har kanske fem men min ekonomi är inte den bästa heller

Solfilmsmontör på Mellby Solfilm
605 Inlägg
21 augusti 2007
good_year skrev:
lundwall skrev:
Kaliber_ skrev:

Hehe och du menar att en vinge skulle passa bättre på din slöa j^vla VW Hora då eller?

Nej, usch. Bara småkillar med keps och självhävdelsebehov som sätter vingar på bilar som inte behöver det.

men du har ju inte ens någon bil.. ja jag har kanske fem men min ekonomi är inte den bästa heller

Om jag inte minns helt fel så hade lundwall en blå VW Bora innan han (äntligen) försvann till Amsterdam....
I hans pres står det nu att han har en 740....undra om den har vinge...!big_smiletonguewink

mellbysolfilm.se - monterar solfilm till din bil!

GOES wild
325 Inlägg
1 september 2007
Rutlim ^^,

Silly rabbit - Trix are for kids

1 Inlägg
4 november 2008
ÄR också en i gänget, har blivit av med 2 st R-vingar.. nu är det slutstylat hmm

1 024 Inlägg
4 november 2008
dom sliter bort dom från sidorna, jag har monterat rakblad där, haha stackarn den som ska sno min!

Sök