jag har just kollat på http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=119810 och där står att det helst ska vara 10 grader varmt när man vaxar. Hur gör man om det är bara 4 grader och man har carporten att tillgå? Dessutom regnar det ju oftast i sådan väderlek! Tips motages med glädje eller humor beroende på tipset!
Tack! Det var en lagom blandning av goda råd och humor! Jag får väl ta mig i nacken och vaxa av dörrarna och fronten. Jag hoppades väl på att någon skulle säga att det är omöjligt att vaxa i +4°C.
Tack! Det var en lagom blandning av goda råd och humor! Jag får väl ta mig i nacken och vaxa av dörrarna och fronten. Jag hoppades väl på att någon skulle säga att det är omöjligt att vaxa i +4°C.
Jörgen
Helt omöjligt! Finns ingen chans!
"En klok man är den som begriper att han ingenting förstår"