Joh tyckte det ja med Fick lov å prov montera då du frågade
It's Not a Hobby!! It's Way Of Life!! ProjektTråd
Sponsor: KRT kramfors Rekond & Tvätt, Skyltverkstan Kramfors, Ådalens Bildemontering
Jönssons Glas, Japtuning, Bilskade centrum, Ådalsskolans industri program
Blivit dåligt med uppdateringar, Bilen borde stå på hjul nästa vecka skulle ja tro smile)) Väntar på stor pkt från japtuning, blivit lite skruva några veckor då man lovat hjälpa en kompis med golf MK1an
Å nu blire två månader utan pengar med då ja ska byta jobb och flytta ner till sundsvall 3e juni så får besked på fredag om ja får garageplatsen där eller inte,
Tack till mina sponsorer! Jönssons Glad i Kramfors Ådalens Bildemontering BilskadeCentrum i Kramfors Proffs Film Norrland KRT Kramfors Recond och tvätt JapTuning Ådalsskolans Industri linje Skyltverkstan i Kramfors
Sponsor: KRT kramfors Rekond & Tvätt, Skyltverkstan Kramfors, Ådalens Bildemontering
Flyttat till sundsvall från kramfors så blivit lite gjort även fast bilen flyttat ner till nytt garage osv. lite gjort allafall!
Stoppade på rambenen där. Träningsfälgar Förlängda länkarmar med nya kul leder och powerflex Hjulinställning hos högsta service i kramfors! Ruskigt fin utrustning! Nya Insuget! Paket från min sponsor JapTuning kom även cometic topp packning och bussningar osv då
Lite har det hänt allafall, inte allt på bilder Sista asfalts mattan tog tjejjen och skrapade ur, och städade bort det som va kvar!
Slutet på September ska det väll hända grejjer igen
Bilen ska till Ajden här i sundsvall på Tråg/sump bygge och kröka i alla rör i bilen
Allt idag!
Haha nej de gjorde jag inte (de var inge illa ment) ja en fråga till, har projektet dött?
Projektet såldes då jag flyttade å hade problem med garage osv... Men har en skyline nu ist som brukas flitigt och ska pillas lite på i vinter