Här kommer min sista session för i år och eventuellt den mest genomarbetade. Tanken var att det skulle bli en julklapp till er tittare, men det får bli en nyårsklapp istället. Det finns en del folk att tacka för att det gick att genomföra. Först o främst Fabian på Lanibil som såg till att det blev något av det och framförallt att vi tog den blåa till Köpenhamn. Tack också till Martin och Mikael Nymberg som assisterade hela dagen, Micke Ohlsson för utlåning av hangarmiljön. Nog med dravel, hoppas ni gillar bilderna!
Gillar ni detta så får ni gärna
GILLA mig på facebook också, målet är 300 likes innan 12-slaget.
1 Tidig morgon innan soluppgång. Torrdockan utanför Landskrona som slet sig vid stormen.
2 Soluppgång på öresundsbron! Bra timing.
3 Första platsen i Köpenhamn smög sig lite, det gick inte att komma in på området vid Operahuset.
4 Plats nr 2, Islands Brygge, underbart område!
5
6 Kungl. stadsbiblioteket i bakgrunden. Danskarna kan sin design!
7
8
9 Dags att bege sig hemåt igen. Jag hade äran att ratta bilen genom den 4 km långa tunneln före bron, underbart ljud!
10 Vi fångade upp den faceliftade XFR:en i perfekt kontrasterande färg i Hbg och begav oss mot Ljungbyheds nerlagda flygfält.
11 Solnedgång över söderåsen.
12
13 Hangaren på Ljungbyhed och ett riktigt red vs blue tema..
14
15
16
17
18
Tack för att ni tittat och kommenterat under 2011 så hoppas vi 2012 blir ännu bättre!