Hej är det ngn som vet hur man kan kolla om man har en vanlig eller M-sport II chassi??? Jag har en 330i -01 och ska byta lite grejs i framvagnen, och då måste jag veta om det är en vanlig eller M-sport II
Hej är det ngn som vet hur man kan kolla om man har en vanlig eller M-sport II chassi??? Jag har en 330i -01 och ska byta lite grejs i framvagnen, och då måste jag veta om det är en vanlig eller M-sport II
mitt tips är att fråga på ppf`s hemsida eller autopower.se
Åk till BMW o be om utrustnings lista - där står allt! Det finns sidor på nätet men många kräver inloggning. Du kan PM:a reg nr till mig om du vill så kollar jag om ingen annan vet nåt bra?
Tror egentligen inte att du måste veta om du har M-Sport II eller standardchassi. Det ska väl bara vara att byta. Länkarmarna i M-Sport II-paketet har hårdare spindelled/motsvarande men i övrigt så är det väl monterat likadant som en bil som inte skulle ha det. Annars skiljer krängningshämmare fram/bak och fjädrar/stötdämpare.
Meyle HDs länkarmskit ska likna M-Sport II-länkarmarna i utförande men med utbytbara leder, rätt hyggliga priser på de kiten