3483
Sök

trimma ford 2,9:a

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
4 september 2006
Trådstartare
nån som har nå förslag å trimma en sierra 2,9:a för en billig peng eller inga pengar alls???   kanske ställa upp soppa trycket å hur mkt kan de ge?? eller plana å porta topparna? å hur mkt de kan ge?  eller ett chip kanske? å om de blir stor skillnad på bilen med ett chip??

asså jag vill inte ha 500hk precis men lite effekt ökning vill jag ha iaf
Senast redigerat av volvo_glenne (4 september 2006)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
4 september 2006
Trådstartare
ingen som vet nått om de jag skrev eller har några förslag??

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

727 Inlägg
4 september 2006
nya grenrör, en turbo per sida, mapp-bart chip, större soppasystem sen är du igång wink

Projekt tråden för turbo bygget: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=157966

Gorgilus addictus
4 757 Inlägg
4 september 2006
Frayze skrev:
nya grenrör, en turbo per sida, mapp-bart chip, större soppasystem sen är du igång wink

hehe..de sättet tycker jag låter mycket bra big_smile

Allt för den där jävla hatten!

892 Inlägg
4 september 2006
Det finns några trådar om att trimma fordar, kolla "sök". smile

...oj oj oj vilket snitsigt rim! smile

"Nä det här suger. Farväl grymma värld! Nu raderar jag kontot." *dramatiskt musklick* - Sandman
Min projekt tråd

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
4 september 2006
Trådstartare
jo men jag hittade inget därför jag gjorde denna tråd

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
8 september 2006
Trådstartare
nån som vet om de blir stor skillnad om man ställer upp soppa trycket???? (tänkte köpa en bränsle trycks regulator)

Starmate
41 Inlägg
8 september 2006
har själv haft en 2,9a, provade inte att göra nåt med den själv. men jag har hört att ta bort katten 2,5" avgas hela vägen och ställa upp oktanväljaren så ska det tydligen bli grym skillnad.

är själv inte så jätte insatt, men börja hänga på www.fmcs.nu så kommer du att kunna lära dig mycket nyttigt om 2,9an smile

Mvh Fredrik

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
8 september 2006
Trådstartare
Ony skrev:
har själv haft en 2,9a, provade inte att göra nåt med den själv. men jag har hört att ta bort katten 2,5" avgas hela vägen och ställa upp oktanväljaren så ska det tydligen bli grym skillnad.

är själv inte så jätte insatt, men börja hänga på www.fmcs.nu så kommer du att kunna lära dig mycket nyttigt om 2,9an smile

Mvh Fredrik

katten å gnist släckaren är borta redan så orginal ljud dämparen under är kvar så simons 2,5" slut ljud dämpare så ska jag köpa en bränsle trycks regulator å ett chip å göra iordning topparna för planing å portning så om ekonomin tillåter så blire en vassare kam oxå... nån som vet hur många hk den kommer bli på ungefär???

Sök